Announcement

Collapse
No announcement yet.

de perfecte platenzaak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de perfecte platenzaak

wat waarderen jullie het meest van een online en normale platenzaak? service, snelheid, klantvriendelijk etc etc...

mee denken met de dj

vind ik zeer belangrijk ik heb er niets aan dat ik de hele dag in zo'n zaak sta te zoeken wat ik dus waardeer is dat diegene die in die zaak staat je muziek style kent en daarop in speelt

Comment

Re: de perfecte platenzaak

waar vind ik ergens een shop die nog vinyl verkoopt omg. eindhoven

Comment

Midtown Eindhoven, Hooghuisstraat 22.

Wat waardeer ik in een platenzaak?

Sowieso vind ik het erg irritant als de verkoper denkt dat hij God is ofzo. Kom je binnen kakken, word je aangekeken alsof je een handtekening wilt.
        Dat is dus een minpunt voor mij.

Wat ik wel waardeer, is klantenbinding. Verkopers die op een gegeven moment weten wat voor spullen je koopt, en die daar handig op inspelen.
        Kennis van de verkoper vind ik ook erg belangrijk. Hij hoeft niet alles te weten, maar hij moet me wel kunnen informeren over de mainstream dingen.
        Overzichtelijkheid en ruime keus van het assortiment telt ook mee.
        En de sfeer is voor mij heel belangrijk. Tuurlijk kom je er alleen maar om wat plaatjes te kopen, maar dan wel liever in een zaak waar een goede sfeer hangt en waar je op je gemak kunt kijken, luisteren etc.

Comment

Ik werk in een cd zaak en alle DJ's krijgen van ons wat drinken of dat nou koffie is of bier! vervolgens komen de DJ's zelf vaak met tips, van bestel die plaat ff want dat is een goeie. maar ik probeer zelf heel veel te bestellen.

Helaas voor de echte house dj's wij hebben geen vinyl alleen maar cd's het is en blijft een music store!

Comment

ik koop alleen nog maar op internet tegenwoordig, het aanbod is daar gewoon groter. tevens spaart het een hoop tijd, alleen het grote nadeel is het wachten op je platen. tevens mis je toch ook wel de gezelligheid van de platen winkel, maarja ik heb gewoon de tijd niet om steeds naar a'dam heen en weer te reizen.
            ook is het in engeland een stuk goedkoper en komt de music vaak eerder uit dan hier, wat eigenlijk toch ook weer raar is daar het een hoop nederlandse producties zijn.

Comment

he freak waar zit die zaak kom ik eens langs 8-)

stuur maar via pm of e-mail

Comment

Persoonlijk prefereer ik de platenzaak. Gewoon lekker snuffelen, luisteren. Vaak hoor je juist in de platenzaak coole dingen waar je overheen hebt gekeken of nieuwe labels.

De beste snuffelzaak voor mij is destortion in a'dam. Alles ligt erg nogal achteloos op stapels door elkaar heen. Het heeft de sfeer van een 2e hands zaak maar dan met gloedje nieuwe platen en een goede stock.

Persoonlijk hou ik er wel vier zaken op na omdat de een toch weer andere kanalen heeft dan de ander. Of bij de ene zaak is een plaat alweer weg . . . mooi om hem dan bij een ander te vinden.

Online kopen vind ik alleen handig als ik zeker weet dat ik die plaat wil hebben. Lp's vind ik wel moeilijk omdat er vaak maar een paar nummers online te luisteren zijn. Anyway, nou maar hopen dat de shops de komende jaren nog zullen blijven.

ciao, GL

Comment

Originally posted by djjb
                  waar vind ik ergens een shop die nog vinyl verkoopt omg. eindhoven
                  Midtown (rotwinkel)
                  Rare Records (The best :!: )
                  Freaky Records (ook wel goed)

Comment

waar zit de platenzaak van thijs (dj tiesto) ook al weer

het was toch

black magic records???

Comment

Die zit in Den Bosch als ik me niet vergis. En volgens mij was het gewoon Magik Records, maar ook dat weet ik niet zeker. ;)

Comment

kwou er eerdaags eens kijken lijkt me wel wel

Comment

magik zit in breda

Comment

he forumers! mijn eerste bercihie hiero..

goede platenzaken:

eindhoven: rare-> wat mijn betreft een van de beste waar ik ooit geweest bent.
                            den bosch: trend records-> persoonlijke service.
                            breda: magik store van thijs-> een must voor elke trance en techno dj.
                            rotterdam: basic beat-> een van de betere techno winkels

ik hoop dat jullie er wa aan hebbe :)

Comment

aan goede adressen hebben we altijd wat ;)

Comment

Working...
                              X