Announcement

Collapse
No announcement yet.

de perfecte platenzaak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

data flow records in nijmegen deze zaak is van niemand anders dan jand liefhebber voor wie hem niet kent hij draaid veel in nijmegen in doornroosje heeft ook zijn eigen label highland beats puur techno.
    hij weet je veel te evrtellen en als je iets specefieks zoekt dan heeft hij het zo gevonden voor je echt een toppertje!!!!

van oldenbarneveld straat " vlak bij het centraal station bij de oude paruplu fabriek "

echt een topzaak

greetz dj arkanoid

Comment

ik ga binnenkort ff wat bestellen via www.freaky.nl

hebben ze superveel keus en je kunt ze beluisteren via internet :P

Comment

Ik geloof niet dat er een 'perfecte' platenzaak bestaat, dat is voor iedereen personelijk. Want bij de ene winkel verkopen ze wel hetgeen wat je wilt hebben en bij de andere niet, het licht er dus aan wat je zoekt.

Comment

juist zoveel verschild het niet kwa prijs, het is gewoon de ene site/platenzaak heeft bepaalde platen wel en andere weer niet.

Comment

eentje war je drinken kan kopen ik sterf altijd van de dorst in platen winkel terwijl ik alle nieuwe platen aan het lusiteren ben

Comment

Originally posted by dj_joey
              eentje war je drinken kan kopen ik sterf altijd van de dorst in platen winkel terwijl ik alle nieuwe platen aan het lusiteren ben
              Moet je naar Viprecords in sneek gaan, daar staat coca cola automaat :wink:

Comment

haha die zullen daar geen verlies mee draaien :P

Comment

weet of er platenzaak is in arnhem is :wink:

Comment

Ik ga vaak naar Key Records in haarlem.
                    Als ik binnenkom dan pakt frenky al meteen de platen die ik zoek en ik ben dan altijd 3 a 4 uur in de zaak. Je wordt normaal behandelt en iedereen kent elkaar daar. Op Vrijdag's is het daar altijd oorlog whahahaha want dan komen de nieuwste platen binnen. Meestal is dan zaterdags alles al weer weg.

AANRADER DUS :lol:

Comment

Ik woon in Nijmegen en in de stad zelf zit een dj-winkel waar je dus ook platen kan kopen. De dj-spullen daar zijn soms wel n beetje duur, maar wel fijn dat het zo dichtbij is. Maar nog een vraagje: Is 10-15 euro het gemiddelde ongeveer van hoe duur een plaat is?

Comment

Dat ligt eraan hoeveel nummers erop staan, de platen die ik heb zijn meestal 2 / 3 / 4 nummers per plaat.

daar betaal ik meetsal 7/ 8 euro voor ( excl. verzendkosten )

Comment

10 euro is meestal wel normale prijs voor normaal kwaliteit vinyl als ik platenkoop zit er ook wel eens eentje bij van 11 euro maar dat vinyl is meestal van betere kwaliteit

Comment

Voor mij moet je de platen gewoon uit de bakken kunnen halen en niet eerst met lege hoesies naar die gast stappen, ja echt ze bestaan nog... Ik hoor nogal wat negatieve verhalen over midtown, nou ik heb goeie ervaringen met die gasten in midtown Eindhoven in ieder geval.

Tegenwoordig strus ik lekker de "Sales"bakken af, aangezien het mij geen drol uitmaakt hoe oud een plaat is , als het maar lekker klinkt en voor 3 euri t stuk doe ik niet moeilijk...

Zit zelf in maastricht, dus sirius loop ik wel eens binnen, niet echt een tent waar hard gedraaid wordt, ze hebben daar nogal afwijkende in mijn ogen vrij onebkend, maar daarom niet minder onbemind spul liggen

Er moet ook gerookt kunnen worden!!!! en inderdaad als die gast je stijl weet is het wel prettig wanneer ie ook weet wat je dan lekker zult vinden of in ieder geval je nieuwe shit laat proeven...

Comment

De koffie wardeer ik het meest......

Kom helaas steeds minder in platenzaken omdat bijna alles wat leuk is wel op promo wordt toegestuurd :P

Comment

Working...
                              X