Announcement

Collapse
No announcement yet.

Financien inkomsten/uitgaven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Financien inkomsten/uitgaven

Hallo!

Ik weet niet of dit het goede topic is om het neer te zetten maar wist even zo gauw niet waar anders.

Ik heb een vraag over de financien die bij het draaien komt kijken.

Ik draai nu al een aantal jaar en het gaat goed. Ik wordt steeds meer gevraagd,
    voornamelijk verjaardagsfeestjes, buurthuis/gemeenschapshuis feestjes, personeelsfeestjes etc. en draai af en toe in cafés.
    Buiten de cafe's moet ik steeds mijn eigen spullen meenemen DJ Set(XDJ-R1) en Boxex.

Nu ben ik erachter gekomen dat ik nog te weinig draai om kiet te spelen. Er gaat meer geld uit aan muziek downloaden(Legaal) dan dat er binnenkomt vaan draaaiklusjes.
    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Oke hobby kost geld maar toch wil ik dat geld terug verdienen door te draaien. Nu zegt iedereen natuurlijk geld vragen!

Ja dat doe ik. Vorig jaar vroeg ik voor een avondje icl eigen spullen 75 euro. maar ik ben nu naar de 100 euro overgegaan.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik zorgen dat ik kiet speel?

Meer vragen als ik wordt gevraagd om te draaien? Zo ja hoeveel ongeveer? DJ Set + 2 boxen + evt reiskosten + Fligftcase enz

Of moet ik iets verzinnen om iets met de muziek te doen?
    Minder muziek downloaden is namelijk geen optie omdat ik wel bij wil blijven met de nieuwste tracks/remixen,bootlegs enz.

Wie kan mij hiermee helpen of advies geven?

Gr Ewout
Working...
X