Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bpm gelijk instellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bpm gelijk instellen

Hoe kan ik het beste mijn bpm gelijk zetten met mijn muziek, want ik kan bijv wel een dubbel cd, dat met dezelfde bpm is ingesteld mixen, gewoon ff het ritme tellen en je hebt het, maarja ik werk met gewone cd spelers. Dus met welk programma kan ik dat het best doen, en wordt het nummer dan lelijk??

op de pc kan je dat met die nieuwe traktor dj studio 2.5.1 of 2.5.2 kan je met 2 cdromspelers gewoon met cd's mixen (ook mp3)

Comment

Ok, dit is misschien niet precies prettig om te horen maar wat wil je nou???
      DJ worden/zijn of met je pc'tje spelen 8O

Neem nou gewoon de tijd om een beetje dubbele cdspeler bij mekaar te sparen, en leer gewoon mixen!!!!!!

Als je toch met je pc'tje wil blijven knuffelen kijk dan een in de topic over digitaal draaien met de pc

Comment

Originally posted by djtnox

Neem nou gewoon de tijd om een beetje dubbele cdspeler bij mekaar te sparen, en leer gewoon mixen!!!!!!

Als je toch met je pc'tje wil blijven knuffelen kijk dan een in de topic over digitaal draaien met de pc
        Ik weet niet waar dit op slaat ik vraag gewoon of iemand weet hoe ik de bpm gelijk in kan stellen, het enige wat daarna moet gebeuren is branden en in de cd speler. Dus dat heeft nix te maken met pc'tje knuffelen.....

Comment

Originally posted by PrometheusX
          op de pc kan je dat met die nieuwe traktor DJ studio 2.5.1 of 2.5.2 kan je met 2 cdromspelers gewoon met cd's mixen (ook mp3)

www.native-instruments.com
          Maar traktor, is juist om met je pc te mixen, ik mix gewoon met cd speleres, want op de pc wordt wat normaaltjes, met vitrual dj, goldwave, atomix enz.

Comment

Ik weet niet waar dit op slaat ik vraag gewoon of iemand weet hoe ik de bpm gelijk in kan stellen, het enige wat daarna moet gebeuren is branden en in de cd speler. Dus dat heeft nix te maken met pc'tje knuffelen.....[/quote]

Oke, misschien heb je gelijk! Heeft het dan wel wat met serieus dj'en te maken?

Comment

Het gaat gewoon om het in elkaar mixen van nummers, serieus djén is het niet maargoed dat is wel later m'n doel, eerst wil ik even de controle krijgen of het in elkaar mixen van nummers.

Comment

He gozer: beatmixen is de BASIS :!: als je daar je pc voor nodig hebt zou ik toch nog even overwegen of DJ-en wel wat voor je is.... :?

Veel oefenen, dan komt het vanzelf :wink:

Comment

Originally posted by DJCASE
                  He gozer: beatmixen is de BASIS :!: als je daar je pc voor nodig hebt zou ik toch nog even overwegen of DJ-en wel wat voor je is.... :?

Veel oefenen, dan komt het vanzelf :wink:
                  Hier vraag ik toch helemaal niet om!, geef mij gewoon de naam van een programma dat de bpm gelijk kan stellen en daarna gewoon weer opslaan in mp3 dan ben ik je dankbaar oke. dat was alles.

Comment

ik heb het antwoord

gebruik virtual dj

With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

bekijk de link en download de demo!
                    bij dit programma heb je auto-beatmatch functie dus hij blijft ALTIJD in de maat, ook als je scratcht.

kan virtual dj niet vaak genoeg prijzen :lol:

Comment

ff offtopic,

PrometheusX ben jij die PrometheusX die een remix heeft gemaakt van Rattlebrain? want dan heb ik je nummer :lol:

is volgens mij met Fruity loops gemaakt.

Comment

Ejay dat klopt dat ben ik Vet nummer he ;) Inderdaad met fruityloops gemaakt...

Comment

Originally posted by djtnox

nooit ged8 dat ik het met tnox ooit eens zou zijn :wink:

Comment

misschien wil die gewoon geen dj worden maar alleen een lekker gemixde cd in de auto luistern :P

Comment

Vriendelijk verzoek: Tnox, niet iedereen heeft een ruime beurs en je moet ergens mee beginnen. Zijn niet allemaal zo'n perfect geboren dj :wink: Dus misschien wat minder afbranden en wat meer inleven?

Dit klinkt wel leuk. Zo ben ik trouwens ook min of meer begonnen. 2 HiFi-cd-spelers (destijds een rib uit m'n lijf, zo'n 250 gulden per stuk). En dan cd's zoeken met hetzelfde aantal BPM. Alleen moelijk corrigeren met alleen je search en play/pauze-knoppen :D :D :D

Maar om een antwoord te geven. Bij een gemiddeld muziekprogramma kun je toch wel een wave-file inladen en vervolgens de snelheid aanpassen en saven? Cakewalk, Steinberg Wavelab, etc.....

Comment

Working...
                              X