Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
ik betaal mijn eigen djs 20 euro per uur en 50 extra als ze heel de aaf draaien.
verder vergoed ik hun drank e.d. (soms deels, ligt aan het verbruik van de persoon :P)
zoals 30 april.. wanneer ik Dazzle, Mark Green, Jean, Irwan heb geboekt.. komen de echte prijzen he :P
idd je draait in het begin voor je plezier... naamsbekendheid en je ziet nog eens wat discotheken. Ik denk dat je beter een goeie naam op kan bouwen dan er gelijk geld voor te vragen. De mensen kunnen je beter onthouden als een leuke goeie Dj die het voor ze plezier doet, dan een dj die er alleen maar zoveel mogelijk geld aan wil verdienen. Ik denk dat je bij het eerste ook snel nog een x geboekt word. dus meer feesies in het begin en dat je op die manier sneller kan groeien.
jelle ik snap jou niet helemaal eerst kom je hier als leek...
en zeg je dat je net zo ver bent als mij en je hebt al eigen dj's...
je kan beter als leek beginnen als verhalen op te hangen die niet waar zijn met je dj's pffff
Comment