Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat vraag je voor een avondje draaien?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie Jean donderdag weer.....vraag wel effe voor wie en waar hij 30 april draait :wink:

Comment

ff een vraagie Banana:

ken jij die jelle persoonlijk :?:

misschien is hij zelf net begonnen met DJ-en maar organiseert hij al langere tijd feesten ofzo...vraag is wat aan hem voordat je een oordeel velt... :?

maar je hebt gelijk...het klinkt wel een beetje vaag :wink:

Comment

Originally posted by Stephanie!
        Zie Jean donderdag weer.....vraag wel effe voor wie en waar hij 30 april draait :wink:
        Sta jij met DJ Jean te draaien :?: dat is echt COOWL :!: :D

Comment

Jah cker :D!

Comment

nee ik heb al eerder tegen hem lopen zeiken hij is een peuter van 3 die lul erhalen ophangt omdat hij in mijn beginnerstopic zegt dat hij ook een beginner is.
            en waarom vraagt hij als hij dj's heeft hier welke gear hij moet kopen.
            gelukkig ken ik hem persoonlijk niet.

Comment

ja ik moet met dj-being beginnen, na 30 april schaf ik mijn gear aan.

en idd zoals Case zei, ik organiseer al dik een jaar feesten, en latste tijd is dat een hele grote vooruitgang in gekomen. En mijn eigen DJ's, ik heb doordat ik het al een jaar doe een eigen DJ-crew opgebouwd, en ik heb dus 12 dj's tot beschikking, met allemaal verschillende stijlen.

En DJ Jean kon niet 30 april, ook niet op 24 juni, maar hij wilde graag een andere keer voor ons komen draaien. dus ik ga daar zeker gebruik van maken!

De line-up voor 30 april is nu:

Johan Gielen
              DJ Dazzle
              DJ Irwan
              Mark Green
              Mr. Skihut
              and more! (Tayfun S, DJ Ashwan en DJ Solar) andere deel draaien DJ Kees en DJ Eric.

persbericht staat soon @ feesten.

oja over die prijzen. Ik betaal hun dat, en ze zijn er tevreden mee, en als wij een meevaller hebben in de winst, merken zij dat ook. En wij gaan vaak met zn allen stappen e.d. en dan voorzien wij hun ook gewoon van drank. en ik ga binnenkort met hun platen kopen en dan ook gewoon op onze kosten. bovendien zijn ze dus part van VE-crew en komen ze dus vrijwel in Dordrecht gratis binnen, ongeacht de leeftijd en locatie. eveneens in andere locaties buiten Dordrecht.

Comment

ik betaal mijn eigen djs 20 euro per uur en 50 extra als ze heel de aaf draaien.
                :P dat klinkt goed!

Nou wet ik dat ook weer..ik doe dit als hobbie en geld is niet belangrijk..ik verdien mijn geld al dus ik hoop mensen een leuke avond te bezorgen en dan vraag ik weinig..Ik heb er niet overna gedacht..iemand vreg me al eerder.
                "wat vraag je per uur?" toe antwoorde ik 60 euro voor een avond..toen zei hij "da's niet duur!" ik vraag dus meer dan dat..kijk gewoon naar wat je apparatuur heeft gekost enzo..mijn broertje is 15 en heeft een dj periode gehad..heeft veel platen en draait dus met draaitafels in totaal heeft alles hem wel 700 euro gekost..nu stat het er maar..denk dat ik zn spul ga overnemen een keertje:P

Comment

Voor een avondje met een BBQ doe ik vrij veel! :lol:

Comment

Een avond met leuke meiden, ghehe :wink:

Comment

Originally posted by DJ_Goofy
                      Een avond met leuke meiden, ghehe :wink:
                      Pff..

Comment

Leuke meiden en een BBQ!!!!!! :P Even better! :wink:

Comment

Maar om ff terug te komen op het topic...........

Als ik op een feest draai van bijv. 6 uur dan vraag ik minimaal €350,-
                          En dat wordt altijd gegeven :D.

Vaak nog meer maar dat komt bij jullie ook wel als jullie verder zijn :P.
                          Voor vrienden en familie draai ik gratis, want dat is voor de fun :D :wink:

Comment

50 euro per uur en 50 euro voor benzine is ook niet meer dan redelijk!

Comment

Indd. Tenzij je naar spanje toe moet. Dan is €50,- wel weinig :P

Comment

das waar maar dat wordt meestal wel geregeld!

Comment

Working...
                                X