goed zo! nu heb ik een beetje kennis van de prijzen :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat vraag je voor een avondje draaien?
Collapse
X
-
Originally posted by Stoney3KIk draai voorlopig nog voor de fun dus ik ben blij als m'n onkosten eruit zijn, dus o.a. stroom, drank, benzine, enz. Een klein zakcentje voor een leuk avondje vind ik trouwens ook nooit verkeerd.
Comment
-
Draaien doe ik voor me lol, maar als het ver rijden is wil minstens benzinegeld krijgen.
Maar ik heb ook op feestjes gestaan waar ik 300 euro voor 2 uur draaien kreeg :D :D :D .
En op weer andere feestjes waar ik gratis stond.
Dus met andere woorden het varieert heel erg bij me :wink:
Als ik dicht bij huis moet draaien ga er gewoon heen en zie ik het daar wel.
Comment
-
Ik kan je geen exacte bedragen noemen wat betreft wat ik vraag voor een uurtje of avondje draaien.
Is ahankelijk aan een aantal factoren zoals, wat voor feest het is, voor hoeveel personen, wat voor muziekstyle.
Laat ik het maar zo stellen voor bruiloften, buurthuizen en cafe's vraag ik 50 euro per uur, overige feesten in overleg.
Enja mocht er ver gereden moeten worden dan vraag ik daar natuurlijk ook een bijdrage voor.
Comment
-
ik denk dat dat zich wel onderscheid van de rest
als je mij nasty t-noise etc etc in zou huren krijg je wel een dj van caliber ;)
wat je vaak met de kleine drive inns niet hebt
wat ik niet wil zeggen dat ze niet kunnen draaien of feest kunnen maken dat staat er echt buiten!! soms integendeel
maar je krijgt wat anders voor je geld ;)
Comment
-
Originally posted by marcellowat ik niet wil zeggen dat ze niet kunnen draaien of feest kunnen maken dat staat er echt buiten!! soms integendeel
En het onderscheid zich idd wel, mensen zien heus wel het verschil tussen een complete lichtshow met parren en scans of een discoballetje en een strobo van 15 watt...
Comment
-
Originally posted by marcellokijk das het verschil maar we hebben er plezier in en das het belangrijkste al is het wel dat wij meer overhouden na een avond draaien :wink:
Comment
-
dat is waar maar ik kon me erop 20 jarige leeftijd wel mooi een golfje 3 van kopen dat was me anders niet gelukt!!
ik bekijk het altijd zo van het dj'en kan ik mooi leuke dingen doen als ik me een laptop wil kopen of een mooie foto toestel dan kan dat al moet ik ook sparen maar het is er effe leuk bij ;)
Comment
-
Klopt inderdaad helemaal Marcel. Ik kan inderdaad met het geld wat ik overhou van het DJ-en inderdaad die dingen kopen die ik zonder niet zo kunnen, heb je helemaal gelijk in!
Heb met het geld van het DJ-en dinsdag dan ook een nieuwe telfoon kunnen kopen. Heb er meteen een iets duurder abonnementje bij gedaan. Zulke dingen kun je dan doen.
Comment
Comment