Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ tutorial in het nederlands

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kijk eerst even naar deze link

Comment

Ik vind het een zeer goed idee! maar 1 ding ik denk dat jullie niet meteen moeten beginnen over mixen met vinyl enzo, gewoon ff beginnen met hele simpele dingen. Zoals het mixen op zich, hoe je de liedjes lekker samen laat lopen, wat cuepoints voor zin hebben. Kortom leg de basisdingen eens uit. Ik denk dat je dat heel goed kunt uitleggen aan de hand van Virtual DJ!

(dit is ff inspraak/commentaar van mij waar jullie je dus nix van aan hoeven te trekken hoor!)

greetzz,

DJMitchell

Comment

het ligt er maar net aan hoe je begint (cd's, vinyl, pc).
        een gedeelte waarin de termen worden uitgelegd (zoiets als op deze site) en een gedeelte waar de techniek wordt uitgelegd.

Zo mogelijk met veel plaatjes. Uit mijn ervaring helpen plaatjes altijd heel goed met uitleggen.

Comment

@ DJ beginner: Aan de hand van virual dj zeg je gewoon uit eigen belang :evil: Dat jij er nou mee werkt wil nog niet zeggen dat het voor iedereen nuttig is....man denk is na voordat je wat post :!:

Comment

Wow! Je klinkt een beetje pist off :?

hij schreef dit er toch bij:
            Originally posted by DJbeginner
            (dit is ff inspraak/commentaar van mij waar jullie je dus nix van aan hoeven te trekken hoor!)

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
              Wow! Je klinkt een beetje pist off :?
              Ik ben ook pist-off, man die gast weet niet eens of je een computer op een versterker aan kan sluiten en wel inspraak willen hebben in een tutorail... :?

Naar MIJN mening klopt dat niet helemaal...

Comment

Ik wil zeggen met Virtual DJ, omdat dat (volgens mij) een heel goed programma is om er dingen mee te leren. Ik weet niet of je het programma hebt bekeken, maar daar zitten echt alle basis dingen in van het mixen, draaien enzo........

En ik wil hier alleen wat over zeggen omdat ik zelf ook een beginner ben en dan denk ik wel dat ik weet welke informatie ik wil hebben.

Maar goed, het is al goed jullie hoeven jullie er helemaal nix van aan te trekken hoor. T' is gewoon mijn mening

Comment

Het echte dj-en doe je toch niet op de computer naar MIJN mening dus daarom vind ik virtual DJ niet iets op het uit te leggen maar gewoon aan de hand van fotos en een duidelijk uitleg :wink:

Comment

Nee vind ik ook... Af en toe wat met de computer kan wel... DJ's moeten toch ook pause hebben?

Comment

Originally posted by DJbeginner
                      Ik wil zeggen met Virtual DJ, omdat dat (volgens mij) een heel goed programma is om er dingen mee te leren. Ik weet niet of je het programma hebt bekeken, maar daar zitten echt alle basis dingen in van het mixen, draaien enzo........

En ik wil hier alleen wat over zeggen omdat ik zelf ook een beginner ben en dan denk ik wel dat ik weet welke informatie ik wil hebben.

Maar goed, het is al goed jullie hoeven jullie er helemaal nix van aan te trekken hoor. T' is gewoon mijn mening
                      gewoon zeggen wat je denkt, misschien kunnen we er wat mee :!:

Comment

Doe ik ook, alleen dan voelen sommige mensen zich wat aangevallen. Dus daarom doe ik rustig aan.....

Comment

Working...
                        X