kijk eerst even naar deze link
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ tutorial in het nederlands
Collapse
X
-
Ik vind het een zeer goed idee! maar 1 ding ik denk dat jullie niet meteen moeten beginnen over mixen met vinyl enzo, gewoon ff beginnen met hele simpele dingen. Zoals het mixen op zich, hoe je de liedjes lekker samen laat lopen, wat cuepoints voor zin hebben. Kortom leg de basisdingen eens uit. Ik denk dat je dat heel goed kunt uitleggen aan de hand van Virtual DJ!
(dit is ff inspraak/commentaar van mij waar jullie je dus nix van aan hoeven te trekken hoor!)
greetzz,
DJMitchell
Comment
-
het ligt er maar net aan hoe je begint (cd's, vinyl, pc).
een gedeelte waarin de termen worden uitgelegd (zoiets als op deze site) en een gedeelte waar de techniek wordt uitgelegd.
Zo mogelijk met veel plaatjes. Uit mijn ervaring helpen plaatjes altijd heel goed met uitleggen.
Comment
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselWow! Je klinkt een beetje pist off :?
Naar MIJN mening klopt dat niet helemaal...
Comment
-
Ik wil zeggen met Virtual DJ, omdat dat (volgens mij) een heel goed programma is om er dingen mee te leren. Ik weet niet of je het programma hebt bekeken, maar daar zitten echt alle basis dingen in van het mixen, draaien enzo........
En ik wil hier alleen wat over zeggen omdat ik zelf ook een beginner ben en dan denk ik wel dat ik weet welke informatie ik wil hebben.
Maar goed, het is al goed jullie hoeven jullie er helemaal nix van aan te trekken hoor. T' is gewoon mijn mening
Comment
-
Originally posted by DJbeginnerIk wil zeggen met Virtual DJ, omdat dat (volgens mij) een heel goed programma is om er dingen mee te leren. Ik weet niet of je het programma hebt bekeken, maar daar zitten echt alle basis dingen in van het mixen, draaien enzo........
En ik wil hier alleen wat over zeggen omdat ik zelf ook een beginner ben en dan denk ik wel dat ik weet welke informatie ik wil hebben.
Maar goed, het is al goed jullie hoeven jullie er helemaal nix van aan te trekken hoor. T' is gewoon mijn mening
Comment
Comment