Announcement

Collapse
No announcement yet.

draaitafel huren...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• draaitafel huren...

hallo,

ik heb een beetje een probleempje.. ik wil graag op een regionaal festival bij mij in het dorp draaien, maar de organisatie wil uiteraard eerst een demo horen.. maar nu het probleem: ik heb nog geen demo.. en een van mun draaitafels is niet goed/kapot.. dus is mixen nogal moeilijk met 1 draaitafel :? en de demo moet voor de 26e april binnen zijn.. ik heb niet voldoende geld om voor die tijd een nieuwe tafel te hebben.. dus wilde ik er maar 1 gaan huren... weet iemand een adres waar ik er 1 kan huren voor een redelijk prijsje? ik had j&h sounds al gevonden.. maar weet niet of dat goed is? kan iemand mij ajb helpen...?

Misschien ff googlen?? :roll:

Comment

neem je toch bij een bekende een demo op... zijn genoeg djs.. jij zal er ook wel een aantal kennen. kennisen van mij of vage bekende komen ook wel eens naar mij om een demo te maken :D altijd wel gezellig

Comment

Waar kom je vandaan? Staat niet in je profiel, dus dan wordt het moeilijk om je te helpen. Kijk anders eens in de goudengids of het telefoonboek voor je regio.

Waarschijnlijk wordt het wel een duur geintje. Er is een soort vuistregel waarmee veel bedrijven hun verhuurprijzen mee berekenen en dat is zo'n 2 à 3% van de nieuwwaarde per dag.

Comment

had bij j&H al gezien daar was 20 euro voor een technics.. en ik kom uit Woudrichem, Gorinchem

Comment

Sl1200's kun je door het hele land in grote aantallen huren. Huurprijs zal tussen de 20-30 euro varieren.

Groeten, Remco

Comment

:O en ik kwam maar opbedrijven met € 35,- als huurprijs!

Comment

Uitschieters heb je natuurlijk altijd. Maar ze worden vaak voor 25 euro ex btw verhuurd.

Groeten, Remco

Comment

dat is dus per dag! Wellicht dat een van de leden hier wat geld bij wil verdienen door daar wat onder te gaan zitten?

Comment

Working...
                  X