Announcement

Collapse
No announcement yet.

nightlife awards

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nightlife awards

jaja marcel was erbij en heb weer veel leuke dingen gezien in de butt top tien scoorde hij een 7+

stondt hier voor scme das het bedrijf van female dj nasty pioneer stond bij ons in de stand en een echte maseuse ;)

oftewel marcel heeft zich best vermaakt met het gratis bier en de backstage passen die ik had wat resulteerd in een paar leuke foto's

nasty je moet de volgende keer wel in het schotveld van de camera zijn je staat er nergens op!!!!!

maar nu wat foto's!

dj chuckie en clive

jah jah dj mark van dale!!! en een leuke meid ken haar naam niet

me vs starkoo (marko dus ;) )

jah jah de nieuwe vdj marcel heb er mee gespeeld ;)

hadden ze hier een battle ik weet het niet maar dj maurice staat er weer eens leuk op 8)

de nieuwe pioneer tafel

de stand

Hahaha.....ik weet heel goed wanneer ik moet duiken als jij met je camera in de buurt komt. Maar er komen nog foto's waar ik wel op sta en samen met Jeroen de Innovatie Award 2005 (jaja...) in ontvangst neem :D

Tot dan moeten jullie het met deze doen, de dj-booth die we voor dit evenement verzorgt hebben.

2x DVJ-X1, 2x CDJ1000MKII, 2x SL1200MK5, DJM600, Edirol V4

En om te zorgen dat iedereen de dj's goed kon volgen zaten er voor in de booth twee LCD-schermen van 17" verwerkt en stonden naast de booth 2 50" plasma's...... En als je goed kijkt zie je ook de 4 kleuren laser die in de booth verwerkt zat....

Achter de dj's zie een projectie scherm waar we met een 5000 ansilumen beamer op projecteerden (uiteraard met de DVJ's), verder hingen er nog 24 plasma's in de zaal zodat niemand ook maar iets hoefde te missen.

O ja.....en als laatste een foto waar ik wel opsta.....in het wit, achter de booth :)

Comment

:D :D :!: :!: Dat ziet er TOP uit :!: :!: :D :D

Is dat ook de show waar jullie in september mee naar de bobs komen?

Comment

Originally posted by DJCASE
        Is dat ook de show waar jullie in september mee naar de bobs komen?
        Jups....waarschijnlijk wel. Trouwens.....dit was ook in Bob's :wink:

Comment

he steph ik was er ook ffies... maar k had je niet herkent :oops: ...
          Zat wel te twijfelen maarja... de enige die ik kende was jeroen... en toen jij met m die prijs in ontvangst nam zat ik te denken :idea: maarja k heb niet heel lang gebleven want moest volgende dag weer werken...

Greetz

Comment

beetje off-topic vraagje, aan de andere kant ook weer niet...

Hoelang doe je er over om zon grote show op te bouwen?
            Met hoeveel mensen doen jullie dat?

Comment

Sjow he!!! Dat ziet er cool uit :D :D

@ kees: Wil ik ook wel weten!! ik schat dat je er wel een middagje mee zoet bent!!

Comment

Originally posted by DJCASE
                Hoelang doe je er over om zon grote show op te bouwen? Met hoeveel mensen doen jullie dat?
                In dit geval werkte er meerdere bedrijven samen om deze productie mogelijk te maken. Zie het rijtje hieronder:

Geluid frontsets en dj monitor: Function One
                Artiesten versterking en monitoring: Pascal Versnel
                Special effects: Showeffects Nederland
                Visuals, cams, projectie, dj-booth en plasma's: SCME

Wij moesten dus de booth (incl. apparatuur) neerzetten, de podiumdelen waarop deze stond, een 5000 ansilumer beamer installeren, twee plasma's van 50" neerzetten, een vj-booth backstage opbouwen en 4 cams installeren. Daarnaast moest de stand op de eerste verdieping worden opgebouwd (12 meter truss) en de demo voor Pioneer.

Met een crew van twee ervaren en 1 totaal onervaren mensen hebben we er drie uur opbouw over gedaan.....veel te lang! Maar dat was includief het eten van enkele broodjes kroket :P

Comment

en marcel stond er weer "dom" te praten ;)

nee was perfect geregeld!!!!
                  en zag er echt top uit heb nog wel meer foto's kijk maar op de weblog ;)

Comment

Originally posted by Stephanie!
                    Wij moesten dus de booth (incl. apparatuur) neerzetten, de podiumdelen waarop deze stond, een 5000 ansilumer beamer installeren, twee plasma's van 50" neerzetten, een vj-booth backstage opbouwen en 4 cams installeren. Daarnaast moest de stand op de eerste verdieping worden opgebouwd (12 meter truss) en de demo voor Pioneer.

Met een crew van twee ervaren en 1 totaal onervaren mensen hebben we er drie uur opbouw over gedaan.....veel te lang! Maar dat was includief het eten van enkele broodjes kroket :P
                    sjow he 8O
                    12 meter truss 8O , ik ken een drive-in die hebben meestal 6 meter mee en dat is al veel!!

3 uur opbouwen, wessel en ik kunnen het in een half uurtje als het
                    moet :wink: (onze shows zijn dan ook niet te vergelijken!)

Comment

Zijn geen gekke opbouwtijden hoor. Als je een grote set hebt met intelligent licht, meerder dimmerkringen en groot geluid dan gaat dat niet zo snel. Heb je na 20 min de vrachtwagen pas leeg

Comment

Ja, het is ook wel te verwachten maar toch is het best lang :wink:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                          Zijn geen gekke opbouwtijden hoor. Als je een grote set hebt met intelligent licht, meerder dimmerkringen en groot geluid dan gaat dat niet zo snel. Heb je na 20 min de vrachtwagen pas leeg

euh ben wel eens 3 dagen aan het programeren/opbouwen geweest ;)

Comment

Originally posted by marcello
                            Waar was dat, en met wat voor ENORM feest? 8O
                            (je had als zo'n hekel aan afbouwen heb ik ergens gelezen...dan ben je nog zeker 1 รก 2 dagen aan het afbouwen)

Comment

Originally posted by marcello
                              Wow!!! wat voor feest was dat!!

Deed je het opbouwen in je eentje??

Comment

Working...
                              X