Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevleid...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevleid...

Gisteravond voor het laatst in een zaak gestaan waar ik vanaf het begin af aan bij betrokken ben geweest. Na bijna 9 maanden kreeg ik een financieel geschil met het bureau wat daar m'n boekingen verzorgde wat resulteerde in uit elkaar gaan. Wat helaas ook het einde van deze klus inhield.

Maar afgelopen zaterdag dus afscheid genomen van het publiek en besefde toen pas eigenlijk dat ik ze het kennelijk heel erg naar hun zin heb gemaakt. Bloemen van vaste bezoekers, de het laatste half uur na elke plaat applaus en pas 15 minuten nadat de muziek uitging hielden ze op met zingen.... Best wel beetje raar gevoel in m'n maag :?

Uiteraard niet uitgebreid door de mic verteld dat de boekie en ik een financieel geschil hebben maar dat m'n ambities elders liggen. En dat doen ze stiekem ook een beetje....ben inmiddels in onderhandeling met een ander agency. Maar als de baas me ooit nog eens direct belt om een avondje daar te draaien, sta ik gelijk voor de deur!

Wou ik effe kwijt...... :?

Dat is denk ik wel het mooiste. Echte waardering van de mensen. Dat geeft een super gevoel :!:

Comment

Wel vervelend dat het op zo'n manier moet. Om een financieel geschil nog wel, ik wil absoluut niemand kwaad maken, want dat is heel mijn bedoeling niet, maar is geld nou echt zo belangrijk?

Vind het echt rot voor je Stephanie, maar zo'n avond als die jij hebt gehad maakt een DJ niet veel mee, zonde dat het alleen op zo'n manier moet gaan, erg jammer. Hoop dat je nieuwe agency beter gaat worden! Succes!

Comment

ken het hele verhaal idd erg tof stef!!!

Comment

Ben het idd met marco (=insidious) eens dat het jammer is dat het om zo'n reden is (Geld)...

Maar er zullen niet veel DJ's zijn die het kunnen zeggen dat het publiek zo een groot eerbetoon geeft!! Lijkt me echt TOP :wink:

Comment

Gaaf Man!

Comment

Originally posted by DjMcPat
              Gaaf Man!
              euh, vrouw in dit geval :wink: haha :lol:

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                Dat is denk ik wel het mooiste. Echte waardering van de mensen. Dat geeft een super gevoel :!:
                Hier ben ik het volledig mee eens, dat geeft de ultieme kick!!!
                Ook al draai je nog zo goed, als je publiek het niet waardeerd heb je nog niks. het publiek bepaald de sfeer!

Comment

Working...
                X