Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zag een JB Equalizer bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, die had ook tulp ingangen.
Als het met tulp afkan zou het mooi zijn want dat scheeld me weer die dure xlr pluggen kopen.
Maargoed bekijk het wel even.
In mijn ogen leek het wel een krachtstroom aansluiting
Die zijn ALTIJD rood. Weer wat geleerd. Er zijn namelijk ook stekkers en aansluitingen die daar veel op lijken, maar die zijn 3-pins en blauw = 230 v (campingdingen)[/u]
IK heb zelf de Behringer EQ in mijn effectenrek hangen, en daar ben ik best tevreden over, input over XLR of Mono-Jack (dat zijn die waarvan je de stereo uitvoering bijvoorbeeld aan je headsettouwtje hebt zitten)
Enige nadeel is dat zodra je de feedback destroyer activeert, het geluid een beetje doffer word, en je dus in het hoog wat moet compenseren.
Behringer blijft qua prijs vs qualiteit toch wel een van de betere merken voor in je effect rack.
Comment