Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD Spelers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CD Spelers

Hallo,

lang geleden dat ik hier geweest ben, leuk om weer terug te zijn :D
    het forum is lekker uitgebreid geworden! en veel meer leden.

maarja genoeg gelul, mijn vraag:

Wat vinden jullie nou de beste enkele dj cd speler?

ik heb er een paar naast elkaar gezet in de poll, want zeg nou zelf, er zijn nu gewoon té veel cd spelers op de markt.

[edit] ik zie net dat je geen poll kan toevoegen in dit forum...
    hier de spelers.

* Denon dn-s3000
    * Denon dn-s5000
    * Numark CDX-1
    * Numark Axis 9
    * Pioneer CDJ800
    * Pioneer CDJ1000MK2
    * Amarican Audio PSX
    en mss.
    * Technics SL-DZ1200

anderen mogen natuurlijk.

[edit] [beetje moe vanavond :P]
    mijn favoriet is tot nu toe de Denon Dn-S5000, maar ik hoor ook steeds meer goede verhalen over de Numarks. De CDJ1000 mk2 is ook wel lekker... [zucht] nu nog echt kiezen :P

Re: CD Spelers

Originally posted by ceesietopc
    ..... ik zie net dat je geen poll kan toevoegen in dit forum...
    Probeer het hier eens:

Comment

Ik ga voor de Pioneer CDJ1000 MK2!!

:D :D :D

Comment

Ik sluit me bij Wessel aan, ben helemaal verliefd op die bakken!

Comment

Originally posted by DJInsidious
          Ik sluit me bij Case aan, ben helemaal verliefd op die bakken!
          Wessel heeft dat gepost!!!

IK NIET!!!!

Nu begint het wat irritant te worden dat je ons maar door elkaar blijft halen :wink:

Comment

Ik sluit me aan bij wessel, ga er binnenkort ook zoeen kopen ;)
            CDJ1000 MK2
            EDIT: Heb het niet helemaal goed gelezen, k ga deze niet kopen, maar vind hem nog wel hardstikke goed !! zie een paar post naar beneden

Originally posted by DJCASE

IK NIET!!!!

Nu begint het wat irritant te worden dat je ons maar door elkaar blijft halen :wink:
            Had ik een tijdje geleden ook, maar dan op msn hè ;)
            'T is een beetje een 'everyone does it' foutje ;)

Comment

Originally posted by DJCASE

IK NIET!!!!

Ach jongens, je kent het wel: 'Verjaardag, Biertje Marco? Ja, is goed. Biertje op, nog ééntje Marco? Ja is goed .... '. En dan wil je nog even op het forum kijken en dan gaat het soms niet altijd even goed. Nogmaals Kees en Wessel, het zou vanaf nu NOOIT meer gebeuren! Mijn nederige excuses!

@NBeat: Ik wou dat ik het kon zeggen. Ik tover niet zomaar 1300 pleuries uit m'n mouw...

Comment

stelletje pioneer fans hier!

maaruh, waarom nou eigenlijk de pioneer, en niet bijv. de cdx.

[edit]
                vraagje over de cdx:

Als je het grote voordeel vinyl feeling weg laat, is het dan nog wel een goede cd speler? hij heeft lang niet zoveel functies als de rest. Zo ziet hij er ook uit trouwens, best weinig knoppen.

Comment

sorry mensen, heb me een beetje vergist in de naam :S :S :S

dacht dat het een andere was, k vindt het nog steeds een vet goeie cd-speler, alleen niet echt aangename prijsklasse :S

Nogmaals, k moet eens wat beter gaan lezen (maar wat wil je als je 's avonds laat, half achter je toetsenbord ligt te slapen en dan nog een post wilt maken :S )

Comment

@ marco: Wannneer leer je het nou eens??? :(

En 1300 pleuro?? nee 950 euro!!

Comment

Jaja, rustig jongens.

Én WESSEL... (jaja) bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ staat hij wél degelijk voor 1300 ballen (1299 om precies te zijn, vandaar ook mij opmerking van: '1300 pleuries) http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...iew.asp?i=1048. Mij zou je ook niet snel gear in het buitenland bestellen, enigszins een antipatie tegen.

Comment

We krijgen toch niet wéér de discussie over in het buitenland bestellen??

Nou ik doe het wel en heb er erg goeie ervaringen mee!!!

Comment

*zucht* Ik ben niet op discussies uit, ik deel alleen iets mee. En het is een MENING dat ik er enigszins op tegen ben, niets meer of minder.
                          Reden van mijn antipatie? Heel simpel, heb een keer wat besteld in het buitenland (had niets te doen met DJ gear o.i.d.) bedrijf ging naar de klote, Marco kon fluiten naar wat hij besteld had, máár had ondertussen al wel betaald, en herinner me nog dat dat niet mis was.

Sommige mensen lezen nou eenmaal wat ze willen lezen, ben ik met m'n werk ook achter gekomen...

Wil niemand kwaad hebben of maken, maar soms word je er weleens moe van.

Oké en dan nu weer B2T! :wink: :!:

-------------EDIT-------------

Heb m'n bvenstaande bericht even aangepast omdat ik vannacht dacht dat het wellicht alleen nog meer discussie op gang bracht.

Comment

Dat soort dingen gebeuren helaas niet alleen in het buitenland :cry:

Comment

Ik ga voor de Pioneer CDJ1000MKII. Heel simpel, deze speler is de internationale standaard als het gaat om dj-cdspelers. Kijk maar op de riders van alle grote namen die met cd draaien. Daarnaast is deze speler erg betrouwbaar, geeft een goed vinylgevoel weer in de vinylmode en zit software-technische beter in elkaar dan z'n concurenten. Ook de bediending is erg eenvoudig. Ook leuk, ze zijn tamelijk waarde vast.

Comment

Working...
                              X