Announcement

Collapse
No announcement yet.

nummer op plaat zetten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nummer op plaat zetten

wat kost het om een nummer op plaat te zetten? en waar kan je dat doen

Contacteer Esence even, ik heb ergens gelezen dat hij ook een eigen productie op vinyl heeft laten drukken!

Comment

kost wel wat had er voor mijn crash van de pc een link van was voor single side geloof ik bijna 150 euro per plaat!

Comment

Originally posted by marcello
        kost wel wat had er voor mijn crash van de pc een link van was voor single side geloof ik bijna 150 euro per plaat!
        dat is het denk ik niet waard zat te denken platen die je niet meer zomaar kan kopen dan zo op plaat the krijgen maja nvm :P

Comment

En je kunt ook achteraf weer gezeur krijgen met rechten als je samples gebruikt waar copyright opzit.

Comment

ja dat is waar maar de kans is klein en als ze gaan controleren danzeg ik gewoon zat zomer tussen me platen koffer met een briefje :P

Comment

Als je zelf een goede productie hebt gemaakt, is het zeker een goed idee om een stapel White Labels te laten maken. Die kun je dan aan andere dj's geven en opsturen naar labels zodat de plaat al gedraaid word.
              Het is een investering maar als je je plaat wil "pluggen" dan is dit veruit de beste manier.

Comment

nah eigen producties begin ik nog neit aan. eerst maar eens iemand vinden die me ff een paar dagen kan leren hoe je met je pc egt aan nummers maken kan beginnen. maar bedankt voor de informatie :)

Comment

8O In een paar dagen?? Veel succes!!

Comment

Originally posted by djtnox
                    8O In een paar dagen?? Veel succes!!
                    haha zal ik wel nodig hebben :wink:

Comment

lex van coevorden zet enkele nr's op vinyl kosten zijn 50€ per plaat dacht ik zo en de kwaliteit is meer dan goed. ik heb alleen ff geen link naar zijn site dus ff googlen

Comment

Originally posted by musictrance
                        lex van coevorden zet enkele nr's op vinyl kosten zijn 50€ per plaat dacht ik zo en de kwaliteit is meer dan goed. ik heb alleen ff geen link naar zijn site dus ff googlen
                        is goed

Comment

Her er zelf ook keer 1 besteld.. Zeer goeie kwaliteit en niet duur.

Comment

.
                            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:14.

Comment

Das een mooie prijs, geen geld als je je eigen productie onderweg vanaf vinyl wilt draaien.

Comment

Working...
                              X