Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amerikaans dancefestival door leger ontruimd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amerikaans dancefestival door leger ontruimd

Afgelopen zaterdag heeft het Amerikaanse leger een, 100 procent legaal, dancefestival in een vallei in de buurt van Salt Lake City met grof geweld ontruimd.

Rond 23.30 verscheen er een helikopter boven het terrein, die met schijnwerpers over het terrein scheen. Mannen in camouflage pakken, bewapend en al, lieten het soundsystem uitschakelen. Iedereen werd gesommeerd meteen te vertrekken. Honden werden ingezet om drugs op te sporen, en mensen werden mishandeld. Daarnaast werd er zonder reden een traangas granaat afgevuurd in de menigte. Dit terwijl de politie niet eens een vergunning had om het terrein te betreden. Er is uiteraard met grote verontwaardiging gereageerd in de Amerikaanse dancescene. Hier staat een filmpje

in 1 woord SCHANDALIG!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Comment

Aardig gek idd...

Comment

Nou ik ben benieuwd wat de politie hierover te zeggen heeft :?

Waar slaat zoiets nou op ??

Ik wil wel eens weten wat de schadeclaim is :twisted: :twisted: Ik hoop veel ;)

Comment

vind je het gek dat dance daar in amerika niet groot is :D

Comment

Ik vindt DIT best gek ja :evil: :evil: :evil:

Comment

Ik las net een opmerking van een vriend van mij die in Phoenix (Arizona) woont. Hij heeft vroeger in het US leger gezeten, en hij wees erop dat het gebied waar dit gebeurd is, waarschijnlijk een of meerdere top secret militaire basissen bevat.
              Hij had de video gezien, en het viel hem op dat de overheidsdienaren daar geen politieagenten waren. Die schijnen dat namelijk nogal duidelijk te maken, dat ze DEA of zo zijn. Zelf had hij het idee dat het soldaten waren.

Comment

wel lekker wreed

maar een militaire basis op een 1 of andere manier moet er iets verkeerd zijn gegaan !

Comment

vrij lullig als je daar dan net staat te draaien en je achter je draaitafel weg wordt getrapt :evil:

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:09.

Comment

Vaag Vaag en nogeens Vaag verebveelde (=verveelde) die gasten zich ofzo??

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                        Vaag Vaag en nogeens Vaag verebveelde die gasten zich ofzo??
                        verebveelde :?:
                        uuuh ja uit welk woordenboek heb jij dat ?
                        ik zou je dan advieseren om een nieuwe te kopen uit het jaar 2005.

maar het is wel erg lullig je komt om te feeste niet om te relle

Comment

sorry voor het gekloot met de toetsjes.. het moest verveelde zijn

Comment

.
                            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:10.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
                              nou Wessel, voor deze ene keer vergeven we het je :wink:
                              Danku Danku!! O duizendmaal dank!! :lol: :lol:

Comment

Working...
                              X