Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ EXPO 2005 REVIEUW

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ EXPO 2005 REVIEUW

Hallo mensen E is er weer.

Na de eerste dag DJ Expo, moe en zeker voldaan, kom ik met een paar revieuws om de thuisblijver/feestbeesten (mysteryland bijv.) te informeren over wat er allemaal gaande was de eerste dag.

Het begon 's ochtends al vroeg met sound checken. Nog voordat de eerste mensen binnenkwamen werd er al voolop gedraaid door de vele dj's die aanwezig waaren.

De muziek was de hele dag goed verzorgd. Ondanks dat je verschillende soorten muziek door elkaar hoorde was het toch heel erg gezellig.

De workshops die werden gegeven over de hele dag waren erg leerzaam. Zeker voor de beginende DJ was er veel informatie te vinden.
    Maar ook de profs. konden hun handen vol met info vullen.

Op de stand van PIONEER waar ik zelf stond was de hummer overgens een gigantische publieks trekker. Zelf heb ik er ook in gedraaid en dat was wel een aparte belevenis. Want dat komt niet vaak voor dat je in een Hummer draait.

De 2 sets die Jamie Fanatic draaide op de stand van PIONEER waren echt onwijs gaaf. De ene na de andere plaat(cd maar dit klinkt beter :lol:) vlogen voorbij. Hij kreeg dan ook veel aandacht.

Verder kon je ook veel platen kopen. Ook uit het buitenland vandaan (denk dan aan de UK en de VS) en dat is toch wel een van de voordelen van een beurs als dit.

Dus genoeg redenen om morgen alsnog naar de beurs te komen. Want er zijn weer veel nieuwe dj's en ik draai er natuurlijk ook weer samen met de rest van PIONEER.

P.S. Post jullie belevenis ook even.

Ok dan, Ik ben wel nieuwsgierig naar die hummer!, ik kom morgen langs, kan ik meteen de dj forum members in het echt zien ,hoop dat ik ook nog wat lekkere tunes mee naar huis kan nemen.

Tot morgen!

Comment

Re: DJ EXPO 2005 REVIEUW

Originally posted by E-sence
      Hallo mensen E is er weer.

Na de eerste dag DJ Expo, moe en zeker voldaan, kom ik met een paar revieuws om de thuisblijver/feestbeesten (mysteryland bijv.) te informeren over wat er allemaal gaande was de eerste dag.

Het begon 's ochtends al vroeg met sound checken. Nog voordat de eerste mensen binnenkwamen werd er al voolop gedraaid door de vele DJ's die aanwezig waaren.

De muziek was de hele dag goed verzorgd. Ondanks dat je verschillende soorten muziek door elkaar hoorde was het toch heel erg gezellig.

De workshops die werden gegeven over de hele dag waren erg leerzaam. Zeker voor de beginende DJ was er veel informatie te vinden.
      Maar ook de profs. konden hun handen vol met info vullen.

Op de stand van PIONEER waar ik zelf stond was de hummer overgens een gigantische publieks trekker. Zelf heb ik er ook in gedraaid en dat was wel een aparte belevenis. Want dat komt niet vaak voor dat je in een Hummer draait.

De 2 sets die Jamie Fanatic draaide op de stand van PIONEER waren echt onwijs gaaf. De ene na de andere plaat(cd maar dit klinkt beter :lol:) vlogen voorbij. Hij kreeg dan ook veel aandacht.

Verder kon je ook veel platen kopen. Ook uit het buitenland vandaan (denk dan aan de UK en de VS) en dat is toch wel een van de voordelen van een beurs als dit.

Dus genoeg redenen om morgen alsnog naar de beurs te komen. Want er zijn weer veel nieuwe DJ's en ik draai er natuurlijk ook weer samen met de rest van PIONEER.

P.S. Post jullie belevenis ook even.
      is het nodig om je plaen mee te nemen om draaitafels te testen?

Comment

Is niet nodig maar kan wel joey. Er zijn daar platen genoeg :lol:

Comment

Originally posted by Kone
          Ok dan, Ik ben wel nieuwsgierig naar die hummer!, ik kom morgen langs, kan ik meteen de DJ forum members in het echt zien ,hoop dat ik ook nog wat lekkere tunes mee naar huis kan nemen.

Tot morgen!
          Gezellig Kone :lol: Ik zal voor iedereen van deejayforum.nl nog ff een Club/techno setje neerzetten :lol:

Comment

ook ouwe klassiekers :?: :lol:

Comment

Originally posted by dj_joey
              ook ouwe klassiekers :?: :lol:
              Vast wel (in een nieuw jasje)

Comment

Originally posted by Kone
                Ok dan, Ik ben wel nieuwsgierig naar die hummer!, ik kom morgen langs, kan ik meteen de DJ forum members in het echt zien ,hoop dat ik ook nog wat lekkere tunes mee naar huis kan nemen.

Tot morgen!
                Gezellig Kone :lol: Ik zal voor iedereen van deejayforum.nl nog ff een Club/techno setje neerzetten :lol:
                ~

Top, Kom ik effe luisteren! :D

Comment

heb mijn spul klaar voor morgen 8)

Comment

Ik ben geweest vandaag en het was top!
                    Veel nieuwe speeltjes uitgeprobeerd en veel mensen van het forum ontmoet,; Marcello, Stephanie, MR. Deejayforum himself (marco), Ra-ver, Kone, Esense en ik heb dyno ook nog zien draaien maar ik ga iemand niet storren midden in een set :wink:

Hier wat pics:

DE PIONEER DVD SPELER, DAMN WAT EEN TOP DING:

DE DJM 1000, WEER ZON TOP DING:

HET GELUIDSSYSTEEM VAN DE HUMMER:

EN DIE PROMO GIRLS VAN PIONEER WAREN OOK NIET MIS ZEG 8O
                    :

Oja, Joey ben je wel geweest? we hebben je nergens gezien :?

Comment

Qua bezoekers en standhouders viel het zwaar tegen, maar dat mocht de pret niet drukken. Hier een paar foto's.

Comment

zitte coole pics bij :D toppie

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                          zitte coole pics bij :D toppie
                          Vooral die waar jij op staan zeker?? hahahaha :lol: :wink:

Comment

Leuke foto's mannen, zag er inderdaad erg gezellie uit, volgend jaar en ik er bij!!!

Comment

Heyy chille pictures :)

Comment

Working...
                              X