Ben ze er nog aan het opzetten :lol:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DJ EXPO 2005 REVIEUW
Collapse
X
-
Originally posted by T-NuzzVolgend jaar een deejayforum stand?
Comment
-
Ff over de beurs
Hi there, nieuw binnen dit forum, maar ik zal meteen ff iets over de djexpo waar ik zelf met girlie zaterdag naartoe ben geweest.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je er zelf bezig bent of een aardige hoevleeheid bekenden tegenkomt het een geslaagd daggie is, maar eerlijk gezegd als niet intimi vond ik het maar erg magertjes. Er waren veel te weinig stands voor de omvang van de hal en bovendien zag het er bij de meeste , ik zeg de meeste erg amateuristisch uit. Ik besef ook wel dat niet iedereen bakken geld heeft om er een vette stand neer te zetten, maar goed... Bovendien vond ik het erg jammer dat er niet veel spetterende aanbiedingen waren.
Het kan allemaal best komen omdat ik zelf maar een klein tijdje met het geheel bezig ben ik wat mis, maar had bijvoorbeeld ook verwacht dat de importerurs veeeeel meer test apparatuur zouden neerzetten. Het bleef bij een 3-tal cd-100 van pioneer en een steje numarkx.
Het was bovendien ook erg lekker dat die gasten van de stands lekker met de appartauur bezig waren, maar de meesten waren er zo diep in, die keken je niet eens aan. Ik had een ander idee van een beurs.
Klinkt misschien allemaal beetje negatief , maar dat was ff het gevoel.
Ik had misschien van tevoren wat meer info moeten scoren dat ik wat gerichter kunnen zijn op de expo. Laten we kijken of we er voor volgend jaar iets meer mee kunnen doen, want DANCe is gvd grootste muziekstroming , zo'n beurs moeten knallen zou je verwachten..
Greets
Erik
Comment
Comment