Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ EXPO 2005 REVIEUW

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben ze er nog aan het opzetten :lol:

Comment

Ja ik zie ze :wink:

(Was weer es een beetje snel met reageren)

Comment

hihi,

Ken gebeuren hé

Comment

ben benieuwd.... k had je ook nog ff toegevoegt maar je hebt nog niet geaccept :P

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
            ben benieuwd.... k had je ook nog ff toegevoegt maar je hebt nog niet geaccept :P
            Klopt ben nog niet online geweest :lol:
            Druk met nieuwe producties bezig :?

Comment

Originally posted by T-Nuzz
              Volgend jaar een deejayforum stand?
              Ik vraag me af of er volgend jaar nog wel een DJ Expo is, maar mocht dat wel zo zijn, wil ik ook graag mee helpen!! (met flyers uitdelen, of de stand schoonhouden, of iedereen van drankjes voorzien, of .................................................. ..................................... oh ja, ik wil ook wel ff draaien dan :lol: )

Comment

gaaf logo dyno

Comment

lol, "als ik maar iets mag doen" * smeek * smeek * smeek *

en met jou vele anderen ;)

edit:

Dat logo ziet er inderdaad niet verkeerd uit ;)

Comment

Originally posted by DJDyno
                    Ik vraag me af of er volgend jaar nog wel een DJ Expo is
                    Waarom zou er volgend jaar geen DJ Expo zijn??

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                      Waarom zou er volgend jaar geen DJ Expo zijn??
                      Geef toe, er waren dit jaar niet heel veel bezoekers.... :roll:

Comment

Originally posted by DJCASE
                        Geef toe, er waren dit jaar niet heel veel bezoekers.... :roll:
                        Nee idd... maar denk toch wel genoeg niet??

Comment

en anders houden ze het toch iets kleiner ipv gelijk afzeggen ;) ??

Comment

Ff over de beurs

Hi there, nieuw binnen dit forum, maar ik zal meteen ff iets over de djexpo waar ik zelf met girlie zaterdag naartoe ben geweest.
                            Ik kan me voorstellen dat wanneer je er zelf bezig bent of een aardige hoevleeheid bekenden tegenkomt het een geslaagd daggie is, maar eerlijk gezegd als niet intimi vond ik het maar erg magertjes. Er waren veel te weinig stands voor de omvang van de hal en bovendien zag het er bij de meeste , ik zeg de meeste erg amateuristisch uit. Ik besef ook wel dat niet iedereen bakken geld heeft om er een vette stand neer te zetten, maar goed... Bovendien vond ik het erg jammer dat er niet veel spetterende aanbiedingen waren.
                            Het kan allemaal best komen omdat ik zelf maar een klein tijdje met het geheel bezig ben ik wat mis, maar had bijvoorbeeld ook verwacht dat de importerurs veeeeel meer test apparatuur zouden neerzetten. Het bleef bij een 3-tal cd-100 van pioneer en een steje numarkx.
                            Het was bovendien ook erg lekker dat die gasten van de stands lekker met de appartauur bezig waren, maar de meesten waren er zo diep in, die keken je niet eens aan. Ik had een ander idee van een beurs.

Klinkt misschien allemaal beetje negatief , maar dat was ff het gevoel.

Ik had misschien van tevoren wat meer info moeten scoren dat ik wat gerichter kunnen zijn op de expo. Laten we kijken of we er voor volgend jaar iets meer mee kunnen doen, want DANCe is gvd grootste muziekstroming , zo'n beurs moeten knallen zou je verwachten..

Greets

Erik

Comment

Originally posted by DJDyno
                              Heb je deze genomen bovenop de truss van de Pioneer stand??

Comment

Waarschijnlijk de gene die er opzat om hem inelkaar te zetten :P Aangezien de zaal nog leeg is, dus t zal wel voor openingstijd zijn, en als het tog al open was, dan zou ik het heel erg begrijpen dat er volgend jaar gee EXPO meer is ;)

Comment

Working...
                                X