Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ EXPO 2005 REVIEUW

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nee die is van de balustrade genomen de voorste stand is van dat blad en links is van de producer honk

althans daar lijkt het op

Comment

Die foto is genomen vanaf het balkon boven dat gedeelte waar je eten & drinken kon halen.

Het was trouwens niet voor de openingstijd of na sluitingstijd, het was midden op de dag!!! En zo 'druk' was het dus beide dagen!!

Dus, DJ Expo 2006 ??? Denk het niet !! Tenzij ze het volgend jaar op één dag (zondag) doen.

Comment

Originally posted by dj_joey
        gaaf logo dyno
        Nieuw Forum, nieuwe avatar !

Comment

Originally posted by DJDyno
          Die foto ... was midden op de dag!!! En zo 'druk' was het dus beide dagen!!
          serieus??

geen wonder dat het volgend jaar misschien niet door gaat :? :? :( :( :(

Comment

mesgien omdat vorig jaar voor het eerst was en dat neimand wist wat het was. en mischien viel dat erg tegen bij de mensen waardoor veel mensen geen zin er meer in hadden

Comment

mesgien omdat vorig jaar voor het eerst was en dat neimand wist wat het was. en mischien viel dat erg tegen bij de mensen waardoor veel mensen geen zin er meer in hadden
              3 fouten in 2 zinnen, maar goed...

Jammer dat het er misschien volgend jaar niet is, heb ik een keer de kans, kan het waarschijnlijk niet eens meer...:( Is het in de loop van de jaren zoveel minder geworden jongens?

Comment

[quote="DJInsidious"]
                3 fouten in 2 zinnen, maar goed...

bedankt voor de spellingcontrole :D

Comment

Originally posted by DJCASE
                  stand koste 1500 euo ofzo voor 2 dagen en dan weet ik niet of daar ook stroom bij zat
                  Volgens mij weet steph wel hoeveel een standplaats huren kost...
                  Stephanie, help ons uit de brand! :D
                  1500 euro? duh.....daar krijg je ongeveer 4 bij 4 meter stand voor. Exclusief stroom uiteraard. Even ter vergelijking, onze stand was ruim 70m2

Maar leuk initatief voor volgend jaar....Mr. Deejay-forum weet me te bereiken, kunnen vast wel iets betekenen 8)

Comment

stephanie ik had het naar me zin hoor jullie zijn TOFFE MEiden!

Comment

Originally posted by Stephanie!
                      Originally posted by DJCASE
                      stand koste 1500 euo ofzo voor 2 dagen en dan weet ik niet of daar ook stroom bij zat
                      Volgens mij weet steph wel hoeveel een standplaats huren kost...
                      Stephanie, help ons uit de brand! :D
                      1500 euro? duh.....daar krijg je ongeveer 4 bij 4 meter stand voor. Exclusief stroom uiteraard. Even ter vergelijking, onze stand was ruim 70m2

Maar leuk initatief voor volgend jaar....Mr. Deejay-forum weet me te bereiken, kunnen vast wel iets betekenen 8)
                      jezus naja het was wel de mooiste stand die der stond

Comment

jemig naja het was wel de mooiste stand die der stond
                        Ik vond persoonlijk de denon stand ook wel vet maar bij pioneer was er vettere apparatuur 8)

Comment

Ja idd, Pioneer en Denon waren de mooiste...

Maar er waren ook stands bij.... 1 vloerkleet met keyboardstandaart en wat apparatuur erop en dat was de stand 8O

En ik vond het wel een beetje tegenvallen....

Comment

dennon wasw tog met die vloer vol met lampen?

Comment

Dat noem je een Dansvloer ;) enfin...

Ja dat was denon ;)

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                                Dat noem je een Dansvloer ;) enfin...

Ja dat was denon ;)
                                ja die was ook wel mooi maar pioneer wa gewoon de vetste complimenten aan stephanie :P

Comment

Working...
                                X