Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj-Cursus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oefening baart kunst! ;)

Comment

Wel ja, ik probeer toch dagelijks achter die draaitafels te staan... maar kom er soms zot achter ook ze...
      Ik draaide geregeld via traktor op de laptop en ik stak toch aardige setjes ineen... big fun... en nu sta ik opnieuw onderaan de ladder... :(

maar ik ga ervoor! ik wil en zal het kunnen!

Comment

elke een uurtje oefenen sgut je platen door elkaar zodat je niet iedere keer het zelfde setje draait leer je na 2 keer minder van. mogt het met sommige platen niet lukken ga je gewoon net zolang met die platen oefenen tot het wel lukt

Comment

Originally posted by Reiko

Kijk dat is nu de goede instelling, ik zeg niet dat ik het kan want ik heb mijn draaitafels ook pas een dag, maar die instelling heb ik ook, en daarmee moet het toch lukken :)

Comment

gewoon de eerste keer voor het publiek staan

Comment

die eerste keer zou ik wel zien zitten met lappie, daar draai ik op met traktor... mja, wil dat ook kunnen met vinyl...

Comment

gewoon met platen :p geloof mij je leert daar egt veel van. je hebt tog nix te verliezen als beginnende dj (gebruik wel gewoon je voor naam en niet je dj naam)

Comment

euhm... maar nu nog nt met platen ze... af en toe een bas op elkaar krijgen is nu al zeer mooi voor mij... moet toch beetje meer kunnen dan af en toe?!

Comment

kon der geen zak van (zelfs geen gear thuis) 2 blunders tussen door maar gewoon met een brede glimlach en verder gaan. die dag daarna lukte het beatmatchen wel en geen blunders. je kan beter in het begin meteen afgaan dan dat je al getraint bent en dat je dan een blunder maakt of een fouten gaat maken want daar ga je meer last van kijgen.

Comment

Originally posted by Reiko
                      Originally posted by Club
                      Kijk dat is nu de goede instelling, ik zeg niet dat ik het kan want ik heb mijn draaitafels ook pas een dag, maar die instelling heb ik ook, en daarmee moet het toch lukken
                      Juist jongens, that's the spirit !! Wij zijn ook zo begonnen!! Al doende leert men !!

Comment

alé... mijn eerste keer voor het publiek komt eraan! maar 't gaat zonder platen zijn ze... met de laptop op een kotfeestje en daar eens goed men ogen de kijk geven bij de anderen (en hopelijk voldoende contacten leggen...)

Comment

Mooi man, succes he :)

Comment

Thx... 't wordt Minimal Techno...
                            een vriendin heeft me net bezig gehoord, had me vroeger al gehoord, nu was het een hele tijd geleden en bij deze dus...

de maxx!

Comment

suc6 :!: maar ik zou tog wel ff een setje van 4 platen op je draaitafels doen denk niet dat je egt contakten maakt als je alleen maar met je laptop bezig bent

Comment

mja... daar zit ook wel iets in... heb nog een maandje tijd om verder te oefenen... uhu, moet me wel lukken!

Comment

Working...
                                X