Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
óp de site http://www.audioboost.nl/index staan wel een aantal dingen die je zeker gaan verder helpen. ze hebben hier ook dingen voor het mixen met cd's. precies wat je zoekt dus.
hey ik ben jochem en lijk best op die gunz :) want ik ben 14 jaar, speel piano enne wil ook het dj-vak leren... ik d8 er dus aan om een battlepack (van numark) te kopen... maar wat bedoelen julllie nou precies met een drive-in...? enne nouja ik wil dus wel (ook) gaan scratchen... nouja ik begin gewoon in mn slaapkamertje dus voor de rest zie ik wel :)
die piano lessen kunnen je nog van pas komen als je gaat produceren ;) battle pack is een leuk startersetje en perfect voor iemand die nog niet weet wat die wilt bijv scratchen draaien of gewoon voor de lol
en die piano les is ook nog eens handig voor je gevoel voor ritme (ofwel beatmixen)
een drive-inn is een DJ / zijn DJ's die opfeestejs draaien en hun complete rataplan meenemen, dus eigenlijk komt het er op neer dat je als drive-inn DJ alle licht / geluid regelt (en dit dus ook meeneemt / opzet / bediend / afbreekt / en weer mee terug neemt)
Comment