Announcement

Collapse
No announcement yet.

muziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• muziek

Hallo.
    ik heb eigenlijk een vraagje.
    (ben een beginneling)
    ik vraag me af hoe dj's hun muziek nou maken.
    doen ze gewoon muziek mixen , of hebben ze speciale programma's voor op de pc of een synthesizer of weet ik veel wat.
    hoe maken ze hun eigen muziek ?

(sorry als de vraag misschien dom overkomt :oops: )

Als DJ´s hun eigen track´s maken kan dat op verschillende manieren.

- door een sequencer programma op de pc, dat is een programma waar je stukjes muziek (samples) achter en op elkaar plakt, waardoor een nummer onstaat.

een andere mogelijkheid is dat een dj met zijn platen een mix inmekaar draait en daar wat effecten en/of een synthesizer overheen gooit.

Comment

Senquencer programma's zijn b.v. Cubase, Protools, acid, Reason etc....

p.s. Je vraag komt helemaal niet dom over, ik vind het veel dommer als je het niet zo vragen want dan zou je het nooit te weten komen! Vragen zijn nooit dom, je kan er alleen maar van leren :D

Comment

Nou, je hebt niet helemaal gelijk over die domme vragen, ze zijn er wel !!!

Als je bijvoorbeeld vraagt hoelaat het is als er een klok van 3 bij 3 voor je neus hangt ;) Dat vindt ik toch een behoorlijk domme vraag ;)

Maar wat je zei, dit is er zeker geen, je moet het toch op de een of andere manier leren, vragen is de snelste weg ;)

Comment

denk neit dat iemand ooit een klok van 3 bij 3 meter voor zijn neus heeft staan :P

Comment

DOM:

Waarom verschoont een blondje de luier van haar baby maar eens per maand?

Op het pak staat: "Van 8 tot 12 kilo".

Comment

Zo dom vind ik dat nog niet, lekker handig hoor :P ik denk dat ik het later ook maar zo aanpak :P

Comment

hey dyno wel on topic blijfen als mod :wink:

Comment

Originally posted by dj_joey
                  hey dyno wel on topic blijfen als mod :wink:
                  Ik weet dat wat je zei tegen Dyno was maar ik wil er even een opmerking over maken...

Als jij nou eens een post doet zonder spelfouten etc... en je praatjes is voor je gaat houden dan heb ik er niet zoveel problemen mee als je zoiets zegt maar wat je nu doet klopt echt niet! Je gaat bij elke post de fout in en dan heb je commentaar op een mod.... Klopt echt niet wat je doet!

:evil: :x :evil:

Comment

het is maar hoe serieus je het neemt

Comment

Working...
                    X