Announcement

Collapse
No announcement yet.

PLatentas gejat!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PLatentas gejat!!

PLATENTAS MET INHOUD GEJAT
    In de nacht van 3-4 september werd uit mijn auto op de parkeerplaats van het Zwarte Pad in Scheveningen ( Den Haag) mijn tas met platen gestolen.
    Zoals de DJ’s onder jullie weten is dit een vette nachtmerrie….een deel van een collectie die in jaren is opgebouwd met titels die je nooit meer terug koopt of kunt vinden..
    Het gaat om een donkerblauwe vierkante tas met aan de binnenkant het merkteken van UDC.
    Er zaten ongeveer 50 van mijn meest geliefde platen in…..
    Ik had liever gehad dat ze mijn auto stalen en mijn tas hadden laten staan…..
    In de platentas zaten deephouse/progressive/techno platen van o.a. de labels, producers en titels:

- Nubreed ( Greed feat. Lesley e.d)
    - Global underground ( Deep Dish Toronto)
    - Agoria (spinache girl)
    - Grey records
    - Royal Drums ( 3 stuks)
    - Circulation ( Limited 8,9, turqoise)
    - DK records
    - MIRO ( right by your side)
    - Release records ( tribute 2 M&M’s)
    - Subtech (City Lights, subtech subtech)
    - ACDC records
    - Dariondidge
    - Raumtraum
    - Matthew Johnson
    - G- man
    Tevens zaten er een hoop losse remixes met een wit label in van o.a Michael Jackson, Rockwell, Eurithmics, The Doors, Pink Floyd. Dit is slechts een kleine greep van wat ik me zo snel kan herinneren……
    welke DJ wil nou met andermans stuk leven (want dat is het toch!?) draaien…wat een slettebak ben je dan joh….verkeerde buit dit keer…..

Als je wat is opgevallen of als je iemand hebt zien lopen met die tas, of misschien wordt mijn collectie jou wel aangeboden, of als je de collectie misschien op het internet aangeboden ziet of waar dan ook…BEL ME!!
    Je mag rekenen op een leuke beloning als je met de gouden tip komt!!
    06-14481410
    Bas (www.baspostulart.com)
    Houd je oren en ogen open voor me alsjeblieft!

Zooow !!

dat is echt een nachtmerrie

Ik hoop dat je ze snel terug krijg man!

En idd je gaat toch niet met andermans platen draaien

Comment

Damn, dat is inderdaad erg klote voor je ! :(

Ik hoop dat je ze ooit nog terug vind.
      Moet er niet aan denken dat mij dat zou gebeuren!! :twisted:

Comment

Scheveningen? Hou dan vooral de tweedehands platenzaken in Den Haag in de gaten. Kans is groot dat je je platen daar ziet verschijnen. De eigenaar van een platenzaak houdt meestal adresgegevens bij van diegenen die platen bij hem aanbieden, en zo kan je dan de dief laten opsporen.
        En natuurlijk aangifte doen, anders heb je geen poot om op te staan.

Comment

Dat is echt zwaar kl*te.

Ik hoop dat de dader een zwaar schuldgevoel heeft elke keer dat ie draait met JOUW platen!!!

Comment

het is vast geen dj die gestolen heeft ik denk iemand die weet wat voor platen je hebt en daar wel handel in ziet

Comment

DAMN, dat is echt een F*CKING NAAISTREEK !!! :evil: :x :evil: :x

Ik hoop dat je ze terug krijgt! maar volg idd vooral het advies van DJ Krat op... dat lijkt me een heel goed plan!

sterkte :roll:

Comment

Ik denk niet dat die platen zijn gestolen door een DJ of zo, maar gewoon door een vieze junk, die ze gaat verkopen om geld te krijgen om drugs te kunnen scoren. Vandaar mijn advies om de tweedehandsplatenzaken in de gaten te houden. Wat je ook kan doen is een lijst maken van wat je kwijt bent, en dat aan de tweedehandswinkels geven. Als iemand met die platen komt, en de winkeleigenaar is eerlijk, dan kan de stinkjunk zo in de kraag gevat.

Comment

jeetje kunnen mensne nou nooit een met hun poten van elkaars spullen afblijven joh grrrrrrrrrrrrrrrrrr
                  sterkte

Comment

aan de andere kant zou ik ook niet me auto parkeren op een vaag pat met je platen tas in de auto met je favoriete platen

Comment

heb je al aangifte gedaan?????
                      dat lijkt me eerst een beter idee

ja en voor de rest sterkte dr mee meer kan ik dr ook niet van maken

Comment

aangifte werkt ook niet ze doen er toch nix aan,,, maybe voor verzekering maar das ook echt alles

Comment

misschien, maar als jij aangifte doet staat er zwart op wit dat jij je platen kwijt bent (en welke!!!!) en dan kan je daar later op terugvallen als je platen zijn gevonden en ze moeilijk gaan doen!!!

Comment

weet je hoeveel platen er zijn... je kan denk ik bijna niet bewijzen dat ze van jou zijn.

Comment

wel als er iemand met die platentas naar de 2e hands platenboer gaat en die herkent hem, wat is de kans dat er 2 platentassen zijn met precies dezelfde inhoud ???

Comment

Working...
                              X