PLATENTAS MET INHOUD GEJAT
In de nacht van 3-4 september werd uit mijn auto op de parkeerplaats van het Zwarte Pad in Scheveningen ( Den Haag) mijn tas met platen gestolen.
Zoals de DJ’s onder jullie weten is dit een vette nachtmerrie….een deel van een collectie die in jaren is opgebouwd met titels die je nooit meer terug koopt of kunt vinden..
Het gaat om een donkerblauwe vierkante tas met aan de binnenkant het merkteken van UDC.
Er zaten ongeveer 50 van mijn meest geliefde platen in…..
Ik had liever gehad dat ze mijn auto stalen en mijn tas hadden laten staan…..
In de platentas zaten deephouse/progressive/techno platen van o.a. de labels, producers en titels:
- Nubreed ( Greed feat. Lesley e.d)
- Global underground ( Deep Dish Toronto)
- Agoria (spinache girl)
- Grey records
- Royal Drums ( 3 stuks)
- Circulation ( Limited 8,9, turqoise)
- DK records
- MIRO ( right by your side)
- Release records ( tribute 2 M&M’s)
- Subtech (City Lights, subtech subtech)
- ACDC records
- Dariondidge
- Raumtraum
- Matthew Johnson
- G- man
Tevens zaten er een hoop losse remixes met een wit label in van o.a Michael Jackson, Rockwell, Eurithmics, The Doors, Pink Floyd. Dit is slechts een kleine greep van wat ik me zo snel kan herinneren……
welke DJ wil nou met andermans stuk leven (want dat is het toch!?) draaien…wat een slettebak ben je dan joh….verkeerde buit dit keer…..
Als je wat is opgevallen of als je iemand hebt zien lopen met die tas, of misschien wordt mijn collectie jou wel aangeboden, of als je de collectie misschien op het internet aangeboden ziet of waar dan ook…BEL ME!!
Je mag rekenen op een leuke beloning als je met de gouden tip komt!!
06-14481410
Bas (www.baspostulart.com)
Houd je oren en ogen open voor me alsjeblieft!
In de nacht van 3-4 september werd uit mijn auto op de parkeerplaats van het Zwarte Pad in Scheveningen ( Den Haag) mijn tas met platen gestolen.
Zoals de DJ’s onder jullie weten is dit een vette nachtmerrie….een deel van een collectie die in jaren is opgebouwd met titels die je nooit meer terug koopt of kunt vinden..
Het gaat om een donkerblauwe vierkante tas met aan de binnenkant het merkteken van UDC.
Er zaten ongeveer 50 van mijn meest geliefde platen in…..
Ik had liever gehad dat ze mijn auto stalen en mijn tas hadden laten staan…..
In de platentas zaten deephouse/progressive/techno platen van o.a. de labels, producers en titels:
- Nubreed ( Greed feat. Lesley e.d)
- Global underground ( Deep Dish Toronto)
- Agoria (spinache girl)
- Grey records
- Royal Drums ( 3 stuks)
- Circulation ( Limited 8,9, turqoise)
- DK records
- MIRO ( right by your side)
- Release records ( tribute 2 M&M’s)
- Subtech (City Lights, subtech subtech)
- ACDC records
- Dariondidge
- Raumtraum
- Matthew Johnson
- G- man
Tevens zaten er een hoop losse remixes met een wit label in van o.a Michael Jackson, Rockwell, Eurithmics, The Doors, Pink Floyd. Dit is slechts een kleine greep van wat ik me zo snel kan herinneren……
welke DJ wil nou met andermans stuk leven (want dat is het toch!?) draaien…wat een slettebak ben je dan joh….verkeerde buit dit keer…..
Als je wat is opgevallen of als je iemand hebt zien lopen met die tas, of misschien wordt mijn collectie jou wel aangeboden, of als je de collectie misschien op het internet aangeboden ziet of waar dan ook…BEL ME!!
Je mag rekenen op een leuke beloning als je met de gouden tip komt!!
06-14481410
Bas (www.baspostulart.com)
Houd je oren en ogen open voor me alsjeblieft!
Comment