Announcement

Collapse
No announcement yet.

PLatentas gejat!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat zou jij doen als je m had gejat?? zou je ze niet in een andere tas doen en verdelen onder andere platen? k neem niet aan dat dieven zo dom zijn... ik hoop natuurlijk van wel maarja.

Comment

met een cd stift markeren of een stikkertje der op plakken dan foto van je plaat maken met de voorpagina van de krant die dag dan heb je bewijs dat ze van jou zijn.

Comment

maar wat als deze dief nou wel zo stom is en je kunt niks bewijzen ???

Comment

hem een flinke flinke stoot tegen zijn smoel geven en je spullen terug pakken

Comment

en wat als die dief dan opeens slim (of dom blijft, t is maar hoe je t bekijkt) wordt en zegt dat jij ZIJN platentas hebt gestolen ??

Comment

doe je alsof je dom bent en van nix weet als je een beetje vrienden hebt weten die ook wel dat jij die platen hebt (en daarom zeg ik ook altijd koop je platen bij een platen winkel waar je vaak komt zei weten ook dat je die platen gekocht hebt)

Comment

natuurlijk is het zo dat vrienden weten welke platen je hebt, maar op zo'n moment (als je je platen kwijt bent), dan moet (en wil) je je gewoon van alle kanten indekken, zodat de kans dat je ze terug krijgt zo groot mogelijk is!!!

Comment

moet je ze eerst vinden

Comment

Dat is echt f#cked up!!! :cry:
                    Ik heb op al mijn platen in een hoekje "SA" geschreven, kan ik tenminste bewijzen dat het van mij is :wink:

Comment

Bewijs heb je dan nog niet hoor, wie zegt dat de jatter dat er niet zelf op heeft geschreven? ;)

Comment

wie schrijft de initialen van iemand anders nou op zn platen ???

en als jij vantevoren bij de politie (bij je aangifte dus) zegt dat je initialen erop staan, dan heb je een flink groot bewijs!!!

Comment

Daar geef ik je gelijk in

Comment

.
                            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:02.

Comment

En daar is iedereen het mee eens, op die paar boerenl*llen na!!!

Comment

naja wat zou jij doen als je aan de drank of drugs verslaafd bent? als je bij bumfights ziet wat ze wel niet over hebben voor een biertje....

Comment

Working...
                                X