Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mixer kap?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gooi er gewoon een theedoek overheen

Comment

Dat trekt toch heel veel stof aan ofzo?

Comment

Als je een kruis op een kant zet valt t wel mee, want dan kan je de goeie kant boven leggen. Anders is het idd een beetje :? :? :?

Ik ga zelf nog eens opzoek naar dat leer spul, dat vind ik wel een goed idee :idea:

Comment

Ik heb iets tegen theedoeken, ze houden namelijk stof vast en dat kruis, tja zal je moeder leuk vinden. Daarbij zul je ze ook moeten wassen. En dat Sky ziet ook mooier uit. Alles in 1 keer mooi afgedekt.

Daarbij ook bruikbaar on the road. Bierproof tijdens pauzes :wink:

Déjà vu........ :roll: :roll:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
            Déjà vu........ :roll: :roll:
            JA:

Comment

Ik heb een kapje van houT ( :P ) gemaakt, staat nu in de verf, ook daar komen profielen omheen :)

Comment

Ik heb iets tegen theedoeken, ze houden namelijk stof vast
                Ben ik met je eens, je moet ze vaak wassen :(

en dat kruis, tja zal je moeder leuk vinden.
                Ze is ze toch kwijt, omdat ze al op je kjamer liggen ;)

En dat Sky ziet ook mooier uit. Alles in 1 keer mooi afgedekt.

Daarbij ook bruikbaar on the road. Bierproof tijdens pauzes :wink:
                Hier heb je natuurlijk gelijk in, ik denk dat ik er ook maar eens achteraan ga ;) Hoe heb jij dit eigenlijk afgewerkt, in de goede vorm genaaid, alleen randjes omgeslagen en vastgezet, of gewoon zo van de rol d'r over ?

Comment

ik zou gewoon lkkr iets simpels doen dan een heel circus van je tafel te maken waar je booth opstaat.

Comment

Hoe heb jij dit eigenlijk afgewerkt, in de goede vorm genaaid, alleen randjes omgeslagen en vastgezet, of gewoon zo van de rol d'r over
                    Gewoon los er overheen. Is nog een idee om er een soort kap van te naaien, maar is er nog altijd niet van gekomen.

Comment

Hoe heb jij dit eigenlijk afgewerkt, in de goede vorm genaaid, alleen randjes omgeslagen en vastgezet, of gewoon zo van de rol d'r over
                      Gewoon los er overheen. Is nog een idee om er een soort kap van te naaien, maar is er nog altijd niet van gekomen.
                      Daar heb ik ook wel eens last van, ik heb pasgeleden m'n buro afgemaakt, was opzich niet zoveel werk, maar t heeft wel ee jaartje geduurd :P

Comment

Working...
                      X