Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hed Kandi Dj Contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hed Kandi Dj Contest

Altijd al professioneel DJ willen worden? Dit is je ultieme kans.
    Het Engelse Hed Kandi is langzaam uitgegroeid tot een waar lifestyle merk met compilatie-cd's, een eigen radioshow, een recordlabel en vaste clubavonden. Met meer dan 500 feesten per jaar over de hele wereld (El Divino/ Ibiza; Pacha/ London) is Hed Kandi op zoek naar fris DJ talent.

Ben je tussen de 20-30 en denk je in aanmerking te kunnen komen om voor Hed Kandi te draaien, stuur dan:
    - Demo-cd (1 uur) Hed Kandi style +
    - Biografie +
    - Korte redenering waarom juist jij in aanmerking komt +
    - Foto

Naar:
    Hed Kandi DJ Contest, Postbus 15372, 1001 MJ, Amsterdam

Op basis hiervan worden 6 mensen uitgenodigd om te draaien tijdens een exclusief Hed Kandi feest tijdens het Amsterdam Dance Event (27 oktober) op de Supperclub Cruise. De jury zal bestaan uit leden van het Hed Kandi Management.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Succes!!

hed-kandi is wel lekker muziek maar waar zijn de tracks te checke van de kanidaten?

Comment

Originally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ
      hed-kandi is wel lekker muziek maar waar zijn de tracks te checke van de kanidaten?
      Het is een Dj Contest , dus je stuurt je demo op en hun van Hed Kandi beoordelen je en bepalen of je dus op die datum mag komen draaien of niet.

Tracks zijn verder nergens luisterbaar in die zin dat ze speciaal worden online gezet ofzo! :)

Comment

klinkt wel geinig.. Eerst maar eens apparatuur aanschaffen :)

Comment

Jij draait nog niet? zie namelijk je foto, en daar staat een mooie flightcase op! :D die wil ik wel :D

Comment

volgens mij is dat een standaard avatar, ik heb hem hier al meer zien ronddwalen

Comment

Ok dan draait die gozer waarschijnlijk niet! :) maar wil hij dat wel graag, nou gelukkig voor hem heb ik nog een DJM 600 hier nieuw in doos! hij mag hem hebben voor 999,00 euro :)

Comment

Best interessant, maar mijn stijl komt niet eens in de buurt van de Hed Kandi stijl....

Comment

Nee wat draai jij dan? jij bent toen toch ook als een van de winnaars van het Ebeatz Contest naar die boot gegaan om dara te draaien? ik heb toen ook meegedaan maar m,n stijl kwam denk ik niet echt in de buurt.

Comment

Ik draai voornamelijk techno, en idd draaiden alle dj's op die boot vooral techno.

Comment

Working...
                    X