Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Vergunning voor downloads?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ra_ver
    vraagje: als ik dus mijn legaal gedownloade liedjes op een cd zet en 'het bewijs van legaal downloaden' bij me heb, dan mag ik daarmee (tot nu toe) wel gewoon mee draaien?
    (hoop ik tenminste :roll: ) Anders kan ik ze net zo goed illigaal gaan downloaden, als dat toch niets uitmaakt.

Maar dat je ook nog weer eens een vergunning moet aanschaffen vind ik dan niet normaal. Het wordt wel een probleem wanneer je inderdaad gaat overstappen van bijvoorbeeld vinyl naar mp3...
    Weet ik niet. De letter van de wet volgend niet, maar deze situatie is dusdanig uitzonderlijk, dat daarover geprocedeerd zal moeten worden. Overigens maakt het wel uit, want als ze gaan controleren, en je wordt gevonden met een aantal CDr's met illegaal gedownloade liedjes...... De boetes zijn HOOG. Nogmaals: In nederland wordt momenteel (nog) niet gecontroleerd, maar ik denk dat dat gaat veranderen.

Gewoon niet overstappen van vinyl of CD naar MP3. Dat lijkt me nogal simpel. :D

Comment

Hmmm...naja dan koop ik wel weer gewoon m'n cd's ipv ze legaal te downloaden :wink: Dan ben ik in ieder geval veilig :D

Comment

Working...
      X