Announcement

Collapse
No announcement yet.

HELP ME!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:27.

Comment

Originally posted by dj_joey
      ff een zak chips erbij pakken :wink:
      Jaaaaahhh, WOKKELS (wel paprikasmaak natuurlijk)

Comment

Ik wil Naturel :!:

Comment

Originally posted by Deejayforum
          Ik wil Naturel :!:
          No prob.....des te meer paprika-wokkels voor mij :wink:

Comment

Als je een goed ritme gevoel hebt zou dat pitchen toch geen probleem moeten zijn? Loopt ie sneller of langzamer? Schuiven maar. Oefenen. Verder zijn alle open deuren al ingetrapt, dus heb er verder niks aan toe te voegen :wink:

Comment

ik hou eigenlijk meer van dorito's maar ik zal wokkels ff inhuis halen ;)

Comment

Party @ Joey's place!! :wink:

Comment

Wie zorgt voor de muziek :P :P ??

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                    Yeah.....en aan goede dj's geen gebrek! Zolang Djeb2000000.000 en een half thuisblijft :wink:

Comment

Originally posted by Stephanie!
                      Originally posted by T-Nuzz
                      Yeah.....en aan goede DJ's geen gebrek! Zolang Djeb2000000.000 en een half thuisblijft :wink:
                      haha... niet zo flauw he? Maar hij heeft toch een productiestudio? Zou je wel verwachten datie goede liedjes maakt of niet? :roll:

Comment

Of ie dat heeft is vraag twee. Iedereen kan wel een website maken waarop je dat beweert. Ik heb er een beetje mijn twijfels over of dit heerschap wel wat voorstelt. Zo kan ik op die site geen agenda vinden, waar de heer EB2000 zijn draaikunsten vertoont. Wel vind ik een lijst met zalen waar hij gedraaid heeft. Maar hoe of wat heeft hij er gedraaid? Was het een half uurtje tussendoor omdat hij zo heeft zitten zeuren bij de DJ van dienst, of is hij daar daadwerkelijk geboekt? Het feit dat ik geen agenda met toekomstige draaidata kan vinden suggesteert dat de heer EB2000 blijkbaar daar niet meer hoeft terug te komen.
                        Ik persoonlijk ben derhalve geneigd tot de conclusie dat de heer EB2000 zich groter voordoet dan hij daadwerkelijk is. Nu ja, mischien werkt het. Maar ikzelf sta wel te fronsen van de dingen op die site, en veronderstel dan ook vergaand amateurisme (slecht) gecamoufleerd met een grote bek.

Comment

Oops Krat...
                          Gaat nu snel mijn site aanpassen... daar moet een agenda op... ik ben ook wel een amateur met een grote bek... maareh ik wil er natuurlijk niet op lijken... :twisted:

BTW - zaterdag 21 januari draai ik in Electrowerkz London... dat je het alvast effe weet... ;-)

Comment

Gezellig Stefan. Heb je nog een mede DJ nodig, of wordt het het Luxemburgse DJ sterrenteam met Laurent wat daar gaat schitteren? :)

Comment

Oeps... ik zie dat ik helemaal ben vergeten te reageren...

Ik zal vragen of er mogelijkheden zijn, ik vind het wel tof om weer eens samen te draaien.

Comment

Je komt toch ook 7 Januari in Tivoli de helling draaien? Nemen we er gezellig een "oil dumpling" op. :D

Comment

Working...
                                X