Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
top 40...uhm...jah goeie vraag..geen idee, ben ik niet zo'n fan van...eens in de week maar naar de CD winkel en effe nieuwe singeltjes checken denk ik..?
haha, als je naar de gewone cd-winkel gaat, en je wil vroeg aan je singeltjes komen (met vroeg bedoel ik als ze net uit zijn..) kun je dat beter niet doen... De meeste dj's hebben hun singeltjes al eerder dan dat ze bij de free recordsshop e.d. in de schappen liggen! Tegenwoordig is internet de bron waar men de nieuwe releases bekijkt! :wink:
die top40 meuk is trouwens toch al een tijdje uit dus je kan ze best bij de free recordshop halen.. je koopt bij hun 2 singles voor 5 euro; mooie prijs dacht ik! :)
James Blunt... :) :) ik zou serieus niet weten hoe je dat soort gebleer ( sorry, maar dat vind ik het) zou kunnen inmixen...
Ik heb een drive-in show, als je een beetje had rondgekeken op het forum had je dat al 10x kunnen zien! Dan zou je kunnen weten dat ik als drive-in jock ook "Van dat soort gebleer" nodig heb...
hahaha inderdaad.. had het volgens mij nog niet gepost maar een week of 3 terug heb ik deze gehaald:
Superstars - #1 hits remixed
van Sony Music en heb hem gekocht bij Berk. Lekker cdtje, zoals ie zegt allemaal dance remixen van nr'1 hits als: Kelly Clarkson - Since u been gone, Maroon 5 - This love, Duran duran - Reach up for the sunrise, Kelis - Milkshake, Monica - So Gone, Pink - Get the party started, Beyonce - Naughty girl, J. Lo - Waiting for tonight
Ok thanx tot zover. Denk dat ik toch maar voor de hitzone ga. Heb de laatste 2 nog in de bak kunnen vinden. Eens kijken of ik nog een serie oude kan bestellen. En dan die Damn/dance smash cds er maar bij.
Comment