zo 3.02 ik ben thuis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nachtbrakers
Collapse
X
-
Originally posted by djkratBij mij wordt het elk weekend zo laat overigens. Ik ben een nachtmens. Verder draai ik vaak op feesten die tot 4, 5, 6 of zelfs 7 uur sóchtends doorgaan, dus dan wordt het wel vaak vrij laat.
Comment
-
Het is wel leuk ja. Hahahah. Ik draaide zelfs een keer op een feest samen met een vriend van me, en toen moest de organisatie ons stoppen, omdat zij naar huis wilden. Het was 7:30 sóchtends, en wij waren nog niet moe. Na een hele nacht industrial, powernoise en teKno wilden wij juist het drum&bass pad op. Er was ook nog publiek genoeg. Helaas was de organisatie al vanaf de ochtend ervoor in touw, dus die hadden het echt wel gehad. :lol:
Comment
-
Gewoon zonder organisatie verder gaan 8) :P
MAar lijt mij inderdaad ook wel leuk, heb een keer op een feestje gedraaid en daar zijn we lekker tot 4 uur ofzo doorgegaan (Geloof ik, mischien was t nog wel later zelfs) er waren 40 mensen gepland :P (Er waren en maar 6 :? ) Maar dat kwam omdat op diezelfde dag nog 2 feesten waren :? (schooldisco en Janvier party) ;) Volgende keer beter :P
Comment
-
Originally posted by NBeatLol, toen ik 14 was sliep ik in t weekend ook pas rond 12 uur hoor !!!
Maar idd 5 uur of half 6 dat wordt het niet zo heel vaak.
Comment
Comment