Announcement

Collapse
No announcement yet.

nachtbrakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nachtbrakers

zo 3.02 ik ben thuis

5:30 thuis. :D

Comment

0.00 Ik slaap ;)

Comment

ben nog 14 dus zo laat word t eigenlijk nooit voor mij :)

Comment

Lol, toen ik 14 was sliep ik in t weekend ook pas rond 12 uur hoor !!!

Maar idd 5 uur of half 6 dat wordt het niet zo heel vaak.

Comment

23.00

Ik lag erin (we vroeg hea)

Comment

4.00 Wessel werd wakkergebeld :P

Comment

13:09 kees word wakker

@marcel: leuk topic dit!

Comment

Originally posted by DJCASE
                  13:09 kees word wakker
                  Langslaper :P :lol:

Comment

Ben er om 14:30 uitgegegaan. :)

Bij mij wordt het elk weekend zo laat overigens. Ik ben een nachtmens. Verder draai ik vaak op feesten die tot 4, 5, 6 of zelfs 7 uur sóchtends doorgaan, dus dan wordt het wel vaak vrij laat.

Comment

Originally posted by djkrat
                      Bij mij wordt het elk weekend zo laat overigens. Ik ben een nachtmens. Verder draai ik vaak op feesten die tot 4, 5, 6 of zelfs 7 uur sóchtends doorgaan, dus dan wordt het wel vaak vrij laat.
                      Lijkt me geweldig om een keer zon feest mee te maken dat tot zo laat (eigenlijk vroeg) doorgaat, die vibe die er hangt moet gewoon toppie zijn anders word zon feest niks omdat het zo lang doorgaat :)

Comment

Het is wel leuk ja. Hahahah. Ik draaide zelfs een keer op een feest samen met een vriend van me, en toen moest de organisatie ons stoppen, omdat zij naar huis wilden. Het was 7:30 sóchtends, en wij waren nog niet moe. Na een hele nacht industrial, powernoise en teKno wilden wij juist het drum&bass pad op. Er was ook nog publiek genoeg. Helaas was de organisatie al vanaf de ochtend ervoor in touw, dus die hadden het echt wel gehad. :lol:

Comment

Gewoon zonder organisatie verder gaan 8) :P

MAar lijt mij inderdaad ook wel leuk, heb een keer op een feestje gedraaid en daar zijn we lekker tot 4 uur ofzo doorgegaan (Geloof ik, mischien was t nog wel later zelfs) er waren 40 mensen gepland :P (Er waren en maar 6 :? ) Maar dat kwam omdat op diezelfde dag nog 2 feesten waren :? (schooldisco en Janvier party) ;) Volgende keer beter :P

Comment

Deze week ga ik voor de titel dagbraker. Ga draaien op een spinningmarathon van 07.00 tot 21.00 8O :wink:

Dit weekend vrij gehad, wat niet wil zeggen dat ik op tijd thuis was :wink:

Comment

Originally posted by NBeat
                              Lol, toen ik 14 was sliep ik in t weekend ook pas rond 12 uur hoor !!!

Maar idd 5 uur of half 6 dat wordt het niet zo heel vaak.
                              ja ik doelde ook op de latere tijden :) maar idd bij mij word t in t weekend ook rond 11-12 uur... lekker gamen enzo :)

Comment

Working...
                              X