Announcement

Collapse
No announcement yet.

nachtbrakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hmm, zo te zien ben ik weer de enige die na Sesamstraat in bed ligt. :cry:

Comment

Originally posted by YOguM
      Originally posted by NBeat
      Lol, toen ik 14 was sliep ik in t weekend ook pas rond 12 uur hoor !!!

Maar idd 5 uur of half 6 dat wordt het niet zo heel vaak.
      ja ik doelde ook op de latere tijden :) maar idd bij mij word t in t weekend ook rond 11-12 uur... lekker gamen enzo :)
      Hier nog zo een, (ff off-topic: welke games speel je ??? en welk platform... xbox toevallig?) gamer in (een klein deel van m'n)hart en nieren ( de rest van mn lichaam gaat naar t DJ-en :P ;) )

Comment

het is 2.45 en tijd om naar bed te gaan 8)

Comment

offtopic answer :):

ehm ik heb een gamecube waar ik ni zo veel op speel (beetje zonde van t geld :( maarja) en ik speel nu veel op de computer.... warcraft 3 vooral jij?

Comment

nog 1 keertje offtopic :P ;) :

Ik heb zelf een xbox met xbox-live, daar speel ik redelijk wat op :P :P ( HALO2 )

en de pc natuurlijk (Starcraft, is dat niet een broertje van warcraft ofzo ???)

En nu maar weer b2t !!

Dit was Peter aka NBeat, om 17.89 voor Djforum nieuws :P

Comment

Uu nou dan komt de pro :lol: hihi just joking.

7 dagen in de week pas na 4 a 5 uur 's nachts mijn bed in. En rond 10 uur 's ochtends er weer in. En ja ik slaap erg weinig maar ik weer heel erg veel. Soms 2 a 3 dagen achter elkaar. En dan meestal maandags of zondags een hele dag slapen. Werkt overgens wel goed :lol:

Comment

goede morgen

hele avond ben bezig geweest met FL4 :twisted: op mn klokje is t al bijna 4 in de ochtend tijd om naar bed te gaan

Comment

't ergste wat ik gehad heb was de Gothoord party in Ruigoord, om 22:00 de avond begonnen en doorgedraaid tot 9:30 in de ochtend... en dan nog na 4 uurtjes slaap terug moeten rijden naar Luxemburg...

Comment

gothoord? was t niet toevallig een hardcore feestje?
                    :twisted:

Comment

Nou heb ik ook wel eens op Gothoord gedraaid hoor, maar dat is geen hardcore feest.

Comment

wat is t dan? egt met gothics enzo? :twisted:

Comment

Het is inderdaad een feest binnen de gothic scene. Er wordt daar Electronic Body Music, Industrial, Darkwave, Synthpop, Gothic, New Wave en zo gedraaid. Heel druk ook. De laatste 3 of 4 edities zat de kerk altijd vol. Komende zaterdag is er weer een.

Comment

Nou Krat, als AnnaKonda draait :-)
                            Die draait zulke harde industrial dat de gemiddelde gabber daar in dubbel tempo op wegstuitert... :twisted: En ik kreeg ook al commentaar... Angelus Mortus' Feuchte Hosen is een gabberplaat hoor.

Maar het is inderdaad voornamelijk alternative dance wat er gedraaid wordt... en goed ook Ik ben er deze zaterdag ook weer bij, ook al hoef ik zelf niet te draaien. Gewoon weer even lol hebben ;-)

Comment

okey appart! weer wat nieuws geleerd! ben zelf altijd de Grote liefhebber geweest van hardcore eigenlijk nog steeds :twisted:

Comment

16:55 ik ben thuis

Comment

Working...
                                X