Announcement

Collapse
No announcement yet.

nachtbrakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

+1 toch ?

Comment

Yep +1 hoort ie te staan

Comment

n00b :wink:

Comment

Soow, dus omdat hij de GMT van nederland niet wee tis hij een noob ??? lekkere start op een forum :? :? :? mister 'newbie'

Comment

Goed he!

1) Check de smiley
            2) check mn entrance date
            3) Ik ken Deejayforum (de persoon) al een jaartje of 10 dus dat zit wel snor 8)

De soep wordt niet zo heet gegeten....

Comment

Originally posted by NBeat
              Soow, dus omdat hij de GMT van nederland niet wee tis hij een noob ??? lekkere start op een forum :? :? :? mister 'newbie'
              haha ik d8 dat ezels nooit 2 keer tegen de zelfde steen stootten

Comment

d8 ik ook :? :? blijkt van niet dus :oops:

Maar bij mij is je entrance date dit: 1075239313 en dar kan ik niet zoveel uit opmaken, behalve dat t waarschijnlij keen timestamp van de database is ;)

Maar in dat geval is t al minder erg dat je t zo zei ;) Als je er nog maar een paar dagen zit vin k t niet, maar ok, je was hier al sins t begin, dus (alweer) mijn excuses

En zal nu maar eens wat meer naar de entrance date gaan kijken :oops:

Comment

Da's klote van berichtjes, dat je ze op verschillende manieren kan opvatten.

Volgende keer zal ik netjes "quoten". en meer knipoogjes erbij doen
                  :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Comment

hmmm, zag dat knipoogje helemaal niet :oops: :oops: mensen ik moet echt beter gaan opletten

SORRY ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Comment

Nu 0:25 en al de hele avond thuis (lekker een avondje OFF DUTY)

Nog niet naar bed, ff dvdtje kiekeloeren met een biertie 8)

Soms toch wel ff lekker hoor weekendje vrij!!

Comment

Zo. Was om 8:00 uur thuis. Net terug van een avondje draaien in een uitverkochte EKKO. Dat zien we graag meer gebeuren. :)

Comment

tuus

Comment

Zo, ik ben ook weer terug. Was een tijdje terug dat ik op een maandagavond had gedraaid. Wel heel leuk gehad verder.

Comment

ben nu net thuis :P

Comment

thuis 8)

Comment

Working...
                                X