Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dit is wel een mega latertje! Ik ben om 12:30 thuisgekomen van een optreden en twee DJ sets in groningen. Pft, wat een reis met het OV is dat, maar het was wel gezellig!
vanochtend om 7 uur eruit, voor me bijbaantje om 6 uur eruit en in het weekend, als ik niet ga werken, meestal rond 1 uur eruit :? de avonden worden wel steeds later, dat komt omdat oud en nieuw er alweer aankomt en dat nouwja.. kan jezelf wel invullen
was ook vrijdag een dagje vrij.. sinds een jaar ofzo.. echt LEKKER!!! is dat.. zelf aan een bar zitten ipv te draaien. en nog gratis zuipen op d ekosten van je baas ook,
meestal ben ik 7.30 thuis, of ga daarna nog door naar andere feesiejs
Vanacht niet geslapen dus zo vroeg naar bed :? :?
Kwam door het gamen met een paar vrienden, de tijd vergete was 6 uur 's ochtens dus dan is het de moeite niet meer om te gaan slapen :P
Helo spelen met 3 tv's en 12 vrienden is verslavend dus vergeet je de tijd snel :P
Comment