Announcement

Collapse
No announcement yet.

nachtbrakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Net thuis van een feest van een vriend van kees 8)

Comment

Dit is wel een mega latertje! Ik ben om 12:30 thuisgekomen van een optreden en twee DJ sets in groningen. Pft, wat een reis met het OV is dat, maar het was wel gezellig!

Comment

Goedemorgen...

14:16 uur, kees komt thuis van een vet feestje en een dikke afterparty! :wink:

Comment

vrijdag om half 8 vertrokken en marcel is 17.47 zondag weer thuis ;)

Comment

vanochtend om 7 uur eruit, voor me bijbaantje om 6 uur eruit en in het weekend, als ik niet ga werken, meestal rond 1 uur eruit :? de avonden worden wel steeds later, dat komt omdat oud en nieuw er alweer aankomt en dat nouwja.. kan jezelf wel invullen

Comment

was ook vrijdag een dagje vrij.. sinds een jaar ofzo.. echt LEKKER!!! is dat.. zelf aan een bar zitten ipv te draaien. en nog gratis zuipen op d ekosten van je baas ook,
              meestal ben ik 7.30 thuis, of ga daarna nog door naar andere feesiejs

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:52.

Comment

3:53 AM en Day-One is nog klaar wakker :-)

Comment

was om kwart voor 7 thuis

Comment

Geplaatst: 2007-03-10, 15:35:10...je klokkie loopt voor :-D

EDIT::::klokkie van server :-)

Comment

bij mij is het zoon beetje regel dat vrijdag + zaterdag tegen 6 uur word :S.. ga dat patroon maar eens verbeken

Comment

.
                          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:52.

Comment

4:29

Denk dat ik maar een nachtje doortrek, anders voel ik me straks zo kapot...

Vanmiddag maar even tijd zien te vinden om bij te slapen 8)

Comment

Vanacht niet geslapen dus zo vroeg naar bed :? :?
                              Kwam door het gamen met een paar vrienden, de tijd vergete was 6 uur 's ochtens dus dan is het de moeite niet meer om te gaan slapen :P
                              Helo spelen met 3 tv's en 12 vrienden is verslavend dus vergeet je de tijd snel :P

Comment

Working...
                              X