Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 geluidskaarten in een laptop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 geluidskaarten in een laptop?

Hallo,

ff een vraagje, kun je in een laptop 2 geluidskaarten stoppen op een bepaalde manier?

cheerzzz,

DJ M!tch

Je moet even op zoek gaan naar externe geluidskaarten, dus via USB of Firewire. Interne geluidskaarten kan ie maar 1 van hebben zover ik weet.

Comment

misschien 2, een op t moederbord en 1 in zo'n slot aan de linker kant van je laptop en anders een usb of firewire kaart idd.

Comment

ok, bedankt voor de reacties ik zal eens flink gaan googlen ;)

cheerzzz,

dj M!tch

Comment

Bij een IBM Thinkpad kan dat geloof ik ja. Klik je je CD speler eruit en een geluidskaart erin.. Alleen bijde zijn ze stinkend duur!!

Comment

2 geluidskaarten in een laptop? hmmmm... waarvoor mag dit dan goed zijn?
            Ik draai ook wel eens met men laptop en daar zit slecht één geluidskaart in... en is volgens mij wel een vette kaart...
            Ik gebruik de Audigy 2 zs notebook van Creative, die steek je in een pcmcia slot (als je deze hebt op uw laptop?)

Greetz

Comment

dan kan je een dj programma gebruiken )bijvoorbeeld PCDJ or whatever, maar dan komt het er op neer dat je 2 decks gebruikt, en niet alleen een master output, maar elke 'cd-speler' op een apart kanaal aansluit van je mengpaneel.

Comment

Idd... daar zit waarheid in... :D

Comment

dacht ik ook ;)

Comment

Ik maak gebruik van Traktor Dj studio... vind ik voor mij het leukste om mee te draaien...

In principe kan ik met deze kaart tot 7 deck's gebruiken aangezien het een 7.1 kaart is...

Comment

lijkt me niet, dan heb je mono geluid :S :S en geloof me als je echt aan t draaien bent wil je dat niet :S :S dan is juist dat effect gedoe met links en rechts zo leuk ;)

Comment

Working...
                      X