Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ E.B smallz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ E.B smallz

Mijn naam is DJ E.B smallz. Handelsnaam is Djeb2000 Productions, DJ = DJ, J = mijn eerste naam, E.B zijn mijn initialen, 2000 is het jaar wanneer ik Djeb2000 Productions heb gestart. Smallz = klein van stuk en grote bek maar klein hartje...so thats my name...still get it ?

One love..

Shit..gemaakt als nieuwe topic...sry :?

toch reply ik even :) Maarehm cool... heb je ook een site van je productiestudio ofzo? Of van jezelf?

Om mezelf dan ook even voor te stellen: Ik ben DJ Yogum, genoemd naar mijzelf (ik heet namelijk jochem) enne nouja ik ben 14, bijna 15 en zit nu een beetje in de beginselen van het DJ-gebeuren :)

Comment

Originally posted by YOguM
      toch reply ik even :) Maarehm cool... heb je ook een site van je productiestudio ofzo? Of van jezelf?

Om mezelf dan ook even voor te stellen: Ik ben DJ Yogum, genoemd naar mijzelf (ik heet namelijk jochem) enne nouja ik ben 14, bijna 15 en zit nu een beetje in de beginselen van het DJ-gebeuren :)
      Hi there,

Ja man, je kan op www klikken, dan kom je automatisch op mijn site. Ik heb altijd ruimte voor nieuwe artiesten en DJ's. Dus stuur eens een demo op. Wanneer hij word goed gekeurd dan kun je gratis een eigen pagina krijgen.

Goodluck

ps wat draai je eigenlijk en met wat (CD of Vinyl)

Comment

Mooie site heb je! ik kom ook uit Amsterdam, Ik draai House van van lekker funky tot ruige house! mischien maar eens een demotje naar je sturen.

Groetjes!

Comment

ik ga waarschijnlijk met vinyl draaien... maar ik heb nog geen idee welke stijl... :oops:

Comment

Working...
          X