Announcement

Collapse
No announcement yet.

promoting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• promoting

hallo!

Ben een tijdje niet meer hier geweest, maar nu ben ik er weer en had een vraagje/ervaringentopic.
    Mijn vraag: Weten jullie goede manieren om een drive-in te promoten?
    ervaringen: Hoe zijn jullie aan jullie eerste feestjes gekomen? En wat voor gear hadden jullie toen ongeveer en wat waren jullie draaitechnieken?

greetzzzz,

DJ M!tch

Wij zijn nu zo aant promoten: http://www.discobusiness.nl/download...assenfeest.doc Deze hangen we op in/bij scholen en bij ut prikbordt van de supermarkt :D

En hoe we aan onze eerste feestjes zijn gekomen.. Euhm...

Gewoon via de familie. Heb ook nog int buurthuis gedraait omdat ik daar een DJ Cursus had gevolgd (waar ik overgens nix heb geleerd... :? ) Daar mocht ik omdat ik volgens die gasten talent had wat vaker komen draaien.. maar hoor nu helemaal nix meer van ze... En een goede website is handig. En je moet gewoon de beste reclame zien te krijgen.. die mond naar mond reclame :D

Comment

En als je dan eenmaal een feest hebt, lever geen half werk af en als het een groot feest is en je denk hoe gaan wij dit doen? Vraag dan hulp of verwijs de klanten door naar een grotere drive-in! Want een slechte naam kom je verdomt moeilijk van af...

suc6 ermee! :wink:

Comment

Zijn er niet meer mensen die hier wat op weten te zeggen? LOL

Comment

Onderhoud je contacten met de bedrijven waar je materiaal huurt. Die hebben vaak ook discoshows waar je als dj aan de slag kunt. Maar vaak doen ze niks (meer) aan disco's dan kunnen ze mensen naar JOU doorsturen.

Begin inderdaad gewoon in de vriendenkring. Zo wordt je kring vanzelf groter, want het volgende feest is dan van een vriend/collega/familielid van die vriend, etc,etc. Soort sneeuwbaleffect.

Pas je muziek aan aan je klanten. Je moet leren wat je wel en niet kunt draaien. Zo vinden volwassenen het niet erg om af en toe een tranceplaatje te horen, maar dan liever een grijsgedraaide klassieker dan de nieuwste onbekende release. En zorg dat je meer hebt dan de standaard top-40 en de grease megamix.

Heb je eens een plaatje niet? Schrijf het dan op en zorg dat je het de volgende keer wel hebt. Laat de klant ook merken dat je dat doet, dat je hem serieus neemt en niet gewoon zijn verzoekje niet wil draaien.

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:41.

Comment

En lukt het al een beetje? :P

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:41.

Comment

Kunnen we ook aan jou vragen Case. Bent al en tijdje bezig met je promotie, heeft het tot nu toe gewerkt? Website, posters, etc....

Comment

.
                    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:40.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                      Kunnen we ook aan jou vragen Case. Bent al en tijdje bezig met je promotie, heeft het tot nu toe gewerkt? Website, posters, etc....
                      Heb af en toe is een boeking, maar voor disco business (wessel en ik) blijft het qua boekingen nog erg stil...

Het is de laatste tijd steeds zo dat ze me vragen en dat ze dan een tijdje voor het feest weer afzeggen, ik ga de sportclubs hier maar is langs en ik blijf gewoon doodleuk folders ophangen...

je moet toch wat he :wink:

edit:
                      vooral de hockey verenigingen ga ik even langs, zijn meestal de leukste feesten, en leuke vrouwtjes... maar mag ik me niet mee bezig houden als ik aan het draaien ben :oops:

Comment

Nou heel erg bedankt allemaal voor de antwoorden, ik kan hier zeker wat mee.
                        Ik doe me best en owja hebben jullie wel eens onze site gezien(Case en Wessel wel) van drive-in Fragile? Het is www.driveinfragile.tk

Naja, bedankt voor jullie antwoorden en als iemand nog wat weet, altijd leuk om het hier te posten!

greetzzz,

DJ M!tch

Comment

.
                          Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:45.

Comment

ja hockey clubs inderdaad handig om intelichten heb vorige week nog bij een hockey club gedraaid mijn mening leuke feestjes om te draaien

Comment

.
                              Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:44.

Comment

Working...
                              X