Announcement

Collapse
No announcement yet.

Videorechten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inderdaad, Algemene voorwaarden....

En zolang je op besloten feesten draait van van vrienden / familie hoeft er ook niks betaald te worden.

Heb gewoon heel veel vrienden....... :wink:

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:44.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
        En zolang je op besloten feesten draait van van vrienden / familie hoeft er ook niks betaald te worden.
        Als je de wet er heel precies op naleest is dat ook een openbare vertoning....maar niemand die zich er druk om zal maken.

Waar volgend jaar wel op gecontroleerd zal worden zijn bijv de filmavondjes in studentenhuizen in de gemeenschappelijk woonkamer. Da's een openbare vertoning volgens de VIDEMA. Flauw he?

Comment

Betalen niet nodig
          Als iemand muziek wil draaien of spelen in huiselijke kring, bij bruiloften en familiebijeenkomsten, dan kost hem dat niets. Ook bij het (af)spelen van muziekwerken waarvan de maker meer dan 70 jaar dood is, is de gebruiker de maker niets verschuldigd.
          quote van bumastemra.nl.......

Zal eens in die wet duiken. Nog nooit gedaan. En dat als jurist :wink:

Comment

meer dan 70 jaar dood
            ja das de moeite ;) dan hou je alleen klasieke muziek over ofzo ..

Comment

Originally posted by NBeat
              meer dan 70 jaar dood
              Er stamt hele goeie jazz uit de jaren 30!

Heeft hier niet heel veel mee te maken maar ik las dit zo en kwam in me op, wou het even kwijt :oops:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                Betalen niet nodig
                Als iemand muziek wil draaien of spelen in huiselijke kring, bij bruiloften en familiebijeenkomsten, dan kost hem dat niets. Ook bij het (af)spelen van muziekwerken waarvan de maker meer dan 70 jaar dood is, is de gebruiker de maker niets verschuldigd.
                quote van bumastemra.nl.......

Zal eens in die wet duiken. Nog nooit gedaan. En dat als jurist :wink:
                Opgezocht.....en je hebt helemaal gelijk! :oops:

Comment

Originally posted by DJCASE
                  Originally posted by NBeat
                  meer dan 70 jaar dood
                  Er stamt hele goeie jazz uit de jaren 30!

Heeft hier niet heel veel mee te maken maar ik las dit zo en kwam in me op, wou het even kwijt :oops:
                  Moet alleen wel de componist de dag erop gestorven zijn :wink:

Comment

wooh, scherpe opmerking nuzz 8)

Ook van verder terug is er goeie jazz, was bij wijze van spreken :wink:

Comment

Ja ok, er komt idd ook wel wat Jazz uit die tijd.. mja, wie draait dat tegenwoordig nog op drive-in feestjes ;) ?? Met DJ's rond de 16 jaar ;)

Comment

euhh, niemand...? :P

maar volgens mij dwalen we een beetje af.. B2T!

Comment

misschien een leuke Housebeat eronder gooien? krijg je iets van euh....ClubJazz fso0...totaal nieuwe stroming ben je dan de grondlegger van :wink:

Comment

Mijn ouderdom begint echt op te spelen deze week... eerst Timmetje... en nu hier weer... :cry:

Jazz house / Dance etc. bestaat al een tijdje... ik kan me dingen herinneren als Jazzione uit begin 90'er jaren... Wel vet en af en toe als ik wat chill of loungewerk moet draaien, knal ik dat soort zooi er nog wel eens tussendoor... Ook veel Latinjazz komt nu weer terug in soundsamples. (Ja, en dat voor een gek die die stijlen amper draait ;) )

maarehh.. kunnen we weer B2T ik vind dit rechten verhaal buitengewoon interessant.

Comment

Jazz vs trance :P idee voor een mixcontest :P ?? ;)

maarehm idd maar weer b2t ;) Vin dit ook wel ff handig en leuk om te weten (net als t topic over PA trouwens ;) )

Comment

sommige mensen moeten egt alles verpesten met hun* geldzugt..... :?

Comment

Working...
                                X