Dat ze de artiesten berschermen en de concurentie eerlijk proberen te houden prima. Maar nu proberen ze je een poot uit te draaien. En nu steeds meer dj's cd gebruiken en der op cd voor sommige stylen minder muziek uitkomt op cd singel en dat dan die muziek wel legaal te downloaden is en dat je die downloads niet mag gebruiken beperkt je muziek keuze terwijl je wel de rechten en de muziek heb gekocht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Videorechten
Collapse
X
-
Lees mijn verhaaltje over die downloads even.... en post of 5 geleden!
Eigenlijk mag je die downloads alleen van je hardeschijf draaien waarop je ze gedownload hebt, anders is het een thuiskopie en mag je hem alleen via die speciale regeling van de buma draaien (90euro voor 2006), maar ik wacht nog op antwoord van het NVPI, want die willen ook geld zien voor de mediafabriekanten.... (terwijl ik geeneens hun media gebruik)
Eigenlijk komt het hier op neer!!! (maar dat is mijn mening)
DE hele santemekraam rondom het afspelen van muziek en video in het openbaar loopt hopeloos achter op de technische ontwikkelingen.... En dat is rond uit heel dom van al die instanties, want deze ontwikkeling is al een dikke 6 jaar gaande (als het niet meer is)...
Wat denken jullie?
PS wat betreft die politics (de coole).... alles kan tegenwoordig, zelfs pedofielen hebben een eigen party!!!!
Comment
-
Originally posted by dj_joey...en dat je die downloads niet mag gebruiken beperkt je muziek keuze terwijl je wel de rechten en de muziek heb gekocht.
Comment
-
En inmiddels is het alweer 2007. Tijd om de balans op te maken. Hoe is de "pilot" Tijdelijke regeling Stemra 2006 verlopen? Komt er een vervolg en worden daarin aanpassingen gedaan. Wishful thinking dat er überhaupt nog iets is gebeurd, maar vragen staat vrij :wink: .
Comment
-
Komt inderdaad een vervolg, de regeling van 2006 wordt in 2007 gewoon voortgezet. Een ieder die een papiertje van de buma heeft krijgt een rekening om weer in 2007 deel te nemen. Betaal je deze, dan krijg je je papiertje voor 2007 toegestuurd. Wil je niet meer, dan reageer je niet en ben je uitgeschreven...... Een ieder die een papiertje voor 2006 heeft is dus tot de vervaldatum van de rekening voor 2007 gevrijwaard ;)
Comment
-
Komt inderdaad een vervolg, de regeling van 2006 wordt in 2007 gewoon voortgezet. Een ieder die een papiertje van de buma heeft krijgt een rekening om weer in 2007 deel te nemen. Betaal je deze, dan krijg je je papiertje voor 2007 toegestuurd. Wil je niet meer, dan reageer je niet en ben je uitgeschreven...... Een ieder die een papiertje voor 2006 heeft is dus tot de vervaldatum van de rekening voor 2007 gevrijwaard ;)
Hmmm....zit een bug in het posten, sta er nu twee keer! Altijd beter dan niets :P
Comment
-
Originally posted by saligtHeb even nog een vraagje. Op CD's staat dat je ze niet publiekelijk mag laten horen. Dan mag je deze toch ook niet draaien bij een feest?
(Kon niet echt een antwoord hier vinden)
Comment
Comment