Announcement

Collapse
No announcement yet.

Videorechten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat ik erg jammer vind is het volgende:

Ik draai veel hardstyle/jumpstyle. Maar het aanbod van legale downloads is erg klein. Zo heb je op dance tunes bijvoorbeeld wel de commerciele jump en een beetje hardstyle. De overige, meestal de wat hardere hardstyle is ook nergens legaal te downloaden. Soms krijg ik nog wel eens een promotje op een feest mee maar mijn ervaring is dat je toch veel op vinyl bent aangewezen. Voor de hardstyle djs die legaal draaien en over willen gaan op cd krijgen het nog moeilijk met het vinden van muziek.

Comment

vinyl overzetten op wave of mp3

dan even een licentie mechanische reproductie derden aanschaffen bij buma stemra

en je bent gedekt ;)

Comment

ja maar dan ben je nog aangewezen om vinyl aan te schaffen en dat is net het punt 8)

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
          Wat ik erg jammer vind is het volgende:

Ik draai veel hardstyle/jumpstyle. Maar het aanbod van legale downloads is erg klein. Zo heb je op dance tunes bijvoorbeeld wel de commerciele jump en een beetje hardstyle. De overige, meestal de wat hardere hardstyle is ook nergens legaal te downloaden. Soms krijg ik nog wel eens een promotje op een feest mee maar mijn ervaring is dat je toch veel op vinyl bent aangewezen. Voor de hardstyle djs die legaal draaien en over willen gaan op cd krijgen het nog moeilijk met het vinden van muziek.
          Anders ga je even naar een feest georganiseert door ID-T en aan het einde raap je alle boekje van de grond want daar codes in waarmee 12 gratis credits krijgt. Dus gratis legaal je commerciele muziek, ik kan dan niet klagen.

Comment

Working...
          X