Announcement

Collapse
No announcement yet.

Platen bestellen in het buitenland?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Platen bestellen in het buitenland?

Zijn er mensen hier die platen bestellen in het buitenland? En waar doen jullie dit?

Ik wil namelijk platen bestellen in het buitenland maar heb er nog geen enkele ervaring mee....

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:42.

Comment

Omdat hier in luxemburg nou niet echt vette zaken zitten... bestel ik haast alles in het buitenland... voornamelijk in Duitsland en Engeland. Ik heb geen negatieve ervaringen ofzo...

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-26-02-2020, 00:45.

Comment

Vinyl records, DJ equipment and studio equipment at low prices. Same-day despatch and free shipping on many products.

www.wallysgrooveworld.com (Antwerpen)

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
            Het zou voor Phenix denk ik wel handig zijn als je ook even een voorbeeld van zo'n webshop geeft :wink:
            Nou nee, ik draai nogal een verschillende stijl, als de beste jongen dat zou opleggen in een gewone discotheek is ie de rest van zijn leven DJ.
            Hij zou alleen niet lang leven... :twisted:

Comment

@Dr_Gonzo:
              Thanx voor de lijst, daar zat ik op te wachten. :lol:

@LorddeWorde:
              Daar zou je best gelijk in kunnen hebben :wink:

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:27.

Comment

Dat ligt er echt aan...
                  Voor het gedeelte GOA en PsyTrance wat ik opleg kan je waarschijnlijk ook bij de mainstream zaken een gelimiteerd assortiment vinden. Maar het TBM/EBM / Industrial gedeelte... Fat Chance...

Mensen die daar in geinteresseerd zijn: ik koop online bij
                  underground, music, wave, gothic, industrial, neo-folk, lifestyle, cds, vinyl, dvds, blu-rays, books, decoration

En verder haal ik veel als ik in London ben. er gaat niets boven lekker luisteren en dan beslissen.

Comment

Working...
                  X