Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker/Mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker/Mengpaneel

hallo mensen, ik heb een vraag. Ik kom namelijk wel eens in een 'feestzaaltje', waar dus feesten worden gehouden en daar wordt de apperatuur elk jaar een keer gecontroleerd, of er niet iets mis is ofzoiets. Nu kwam het mengpaneel terug van de controle, en wat bleek, het mengpaneel is zo kapot, dat als je een versterker erop aansluit, en er een paar uur (misschien een paar dagen, ik weet het niet precies) mee draait, je versterker kapot gaat. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, en dan kan zeggen hoe ik het kan maken. Omdat ik niet wil dat mijn versterker kapot gaat, heb ik hem dus nog niet aangesloten.
    Ik heb deze vraag ook al een keer aan iemand anders gevraagd, die zei dat er misschien te veel stroom uit zou kunnen komen. Dus ligt het hier aan of ergens anders aan en kan ik het maken? Alvast bedankt!

(Ik heb deze vraag ook op een ander forum gestelds en die vroeg weer wat dus hier zijn nog wat vragen en antwoorden en plaatjes van het mengpaneel: )
    1 Waar op of uit concludeer jij dat het mengpaneel de versterker defect maakt?
    2 Werkte het geheel normaal toen de versterker nog niet defect was?
    3 Wat is er defect aan de versterker?
    4 Heb je de juiste en goede snoeren tussen de mixer en de versterker?
    5 Wat voor mixer en wat voor versterker?

1. ik heb hier niet veel informatie over gekregen, en de mensen die de apperatuur beheren weten daar ook niet veel over, het controleren laten ze door anderen doen, dus ik weet het niet (ik had het overigens wel gevraagd).
    2. Ja, het heeft heel lang er gestaan en perfect gewerkt.
    3. Dat weet ik ook niet helaas.
    4. Ik heb ze zelf niet omdat ze die zelf nodig hadden voor de nieuwe mixer die ze hadden gekocht, maar ik wil ze wel gaan kopen.
    5. de versterker weet ik ook hierbij niet, maar de mixer is een D&R Series 300, Mark II

Foto's:

dan mail of bel je d&r toch even

Comment

Working...
    X