Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vloeistof

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vloeistof

Weet er ook iemand waar ik goedkope maar toch kwalitatief redelijk goeie zeepbellenmachinevloeistof kan krijgen?
    ik zoek namelijk een online shop die dat verkoopt of een zaakje in provincie groningen/drenthe.

bse groningen
    leo stadskanaal
    adams winschoten
    gersonius musselkanaal

euh moet ik doorgaan?

Comment

nou ook de online shops maar even noemen dan.

Dj Gear De winkel voor de DJ , Geluids en Showtechniek . Goede prijzen snelle levering en goede service vindt u hier.

genoeg? 8)

Comment

bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, prowebshop wellicht?

Dreft schijnt trouwens ook prima te werken met wat water....

Comment

Originally posted by T-Nuzz
          bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/, prowebshop wellicht?

Dreft schijnt trouwens ook prima te werken met wat water....
          Ja.. hahahaha, en dan iedereen de volgende dag vloeken omdat ze vlekken op hun nieuwe kleding hebben. :oops2:

Comment

Of dat de vlekken er juist uit zijn :spring:

Comment

dan zou ik toch "robijn vloeibaar wasmiddel" gebruiken :lol: :lol: :lol:

't beste voor je machinetje EN de kleren van je publiek is toch de officiele vloeistof denk ik :P

ok die platic dingen in zo'n bubbelblazer kunnen er wel tegen.. maar toch, de officiele vloeistof toch de beste keus !!

Comment

.
                Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:13.

Comment

ok die platic dingen in zo'n bubbelblazer kunnen er wel tegen.. maar toch, de officiele vloeistof toch de beste keus !!
                  Officieël nog wel!

Enig idee wat daar in zit dan....?

EDIT:
                  Maar voordat je überhaupt zo'n ding gaat aanschaffen danwel gebruiken, lees dit eens door: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ad.asp?t=11647

Comment

gladde vloer :S lekker..

maar met 'officiele' vloeistof kan je nog op je garantie terugvallen. met zelfmaak spul niet ;)

Comment

.
                      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:13.

Comment

kleding niet nee ;) duuh..

maar j apparaat wel ;) ok bij bubbelmachine kan er weinig mis gaan.. maar ik denk ook alvast vooruit naar rookmachientjes en sneeuwmachientjes :P

Comment

bellenblaas machine word dat nog gebruikt :o

Comment

maar met 'officiele' vloeistof kan je nog op je garantie terugvallen. met zelfmaak spul niet
                            Moet nog veel gaan leren hè? :roll: Hoe ga je dat aantonen? Dat regeltje gebruik voor eigen risco niet gezien? Enig idee wanneer iets "officieel"is? Misschien omdat de fabrikant dat spul goedkoop kon krijgen, zijn etiket erop plakt en vette winst kan maken?

Los daarvan worden die dingen steeds minder gebruikt omdat het een enorme zooi geeft en tot gevaarlijke situaties leidt. Lees voor de aardigheid het topic op N-L eens. (zie link)

Comment

Working...
                            X