Announcement
Collapse
No announcement yet.
dj booth
Collapse
X
-
de zijkant van een platenhoes is ook nogal klein :D :D 8)
ze hebben er ook van die bakken, met 2 kastjes eronder, is wel handig, dan zet je je 'favorieten' er bovenin en de platen die je hebt maar niet echt nodig hebt op t moment gewoon onderin.
Toch zou een deurtje of rolluik wel handig zijn, beetje minder stof ;)
Comment
-
Tja..beetje wat hier al gezegd is: wel mooi, maar duur. Je kunt iets als dit netzo goed zelf maken.
Maargoed voor mensen met 2 linker handen is dit misschien wel de uitkomst, hoewel er volgens mij inderdaad wel ikea meubels zijn die hier op lijken en dus ook voldoen.
Comment
-
Ja die site ken ik, ik was laatst ook aan het snuffelen op internet voor een dj meubel toen kwam ik op een site, ja ik weet het adres niet meer, maar toen kwam ik op een amerikaanse site met dj meubels op zich wel hele mooie meubels alleen vroegen ze zo rond de 1000 dollar voor een meubel. en dan nog de verzend kosten en alles, dus toen heb ik zelf maar een meubeltje gemaakt van 18 mm mdf net zoals die gozer het gebruikt op dj furniture, ik was voor 100 euro klaar aan materialen. dit is het resultaat!, ik moet hem alleen nog voorzien van wat verf , en zodra ik monitor speakers heb gekocht maak ik daarvoor ook nog plateautjes in de hoeken, maar wat vinden jullie ervan?
Comment
Comment