.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dj booth
Collapse
X
-
Haha ja Dat is inderdaad een Gemini Ps626i.
Ga inderdaad met wat plamuur nog die schroeven weg werken nog even voor m,n kabels iets zinnigs bedenken, verfje erover, ben alleen nog wat aan het bedenken, iets leuks, denk dat ik hem zwart ga schilderen maar dan heb je meteen zo'n bonk staan, welke kleur je hem ook schildert, 2 kleuren vindt ik weer te druk, dus zit ik erover te denken om de voor plaat met schoolbord verf te schilderen zwart dus, en dan kan je met krijtjes leuke dingen er op schrijven zoals: vandaag op het menu! Stevige beats! en groovy sounds! :D
Denk toch wel dat mdf het beste materiaal is om een meubel van te maken, beter dan spaanplaat in iedergeval mischien dat je ergens mdf goedkoper kan vinden maar ik denk toch wel dat je rond de 100 euro blijf wieltjes kosten ook paar euro.
Comment
-
Daar moet je je idd niet in vergissen in die wielen 8O
Heb een tijdje geleden bij de gamma ofzo goede wieltjes gekocht om die plastic ikea dingen te vervangen onder zo'n rijdend TV kastje (waar nu trouwens mn mixer op staat (A) ) Ze rijden echt perfect, maar kosten toch al snel zo'n 20 - 25 euro..
Comment
-
Ik heb m,n Dj booth geschilderd met schoolbord verf dus kan er op krijten alleen nog krijtjes kopen ja die verkopen ze niet overal :) maar dit is tot nu dus het resultaat :)
Comment
Comment