Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demo's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sorry maar je vraagt ons wat wij ervan vinden en dat vinden wij ervan

ik ben al 9 jaar dj en draai redelijk in de semi top van nederland mee

ik hoor echt of iets scheef zit of niet en dit zit scheef
    vooral als promo moet je een goed iets neerzetten om jezelf te promoten want niet het publiek moet er na luisteren maar de zaal/ kroeg/ discotheek eigenaar

en die hoort het wel ;)

maar je moet zelf bekijken wat je ermee doet we geven je dit als tip mee
    en wij begrijpen ook heus wel dat alle begin moeilijk is en we helpen je daarmee obsoluut mee

mvgr
    m

Comment

Ik wardeer jullie tips wel hoor, vandaag heb ik dit beestje gekocht (zie link) kan je het leuk op oefenen denk ik.

Comment

Ziet er wel aardig uit. Leuk om mee te beginnen..bevalt ie een beetje?

Comment

Originally posted by Ra_ver
          Ziet er wel aardig uit. Leuk om mee te beginnen..bevalt ie een beetje?
          Zeker een mooi ding :P

En hij bevalt wel..kan ik lekker oefenen..damn wat is dat best moeilijk eigenlijk :oops:

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 19:07.

Comment

Maar jij wilt dus een demo die je op de pc hebt gemaakt aan de organisatoren van feesten geven, hebben ze nog geen goed beeld van je. Alleen over je platenkeuze maar over je live skillz valt weinig te zeggen dan...

Als je dit als demo wil gebruiken zou ik hem live mixen.

Comment

Originally posted by DJCASE
                Maar jij wilt dus een demo die je op de pc hebt gemaakt aan de organisatoren van feesten geven, hebben ze nog geen goed beeld van je. Alleen over je platenkeuze maar over je live skillz valt weinig te zeggen dan...

N die demo is niet persé voor die organisatoren, en ik probeer het ook live te oefenen..het voordeel is wel nu dat ik een liveset van een kleine 30 minuten al uit mn kop ken..goeie oefening :p

En Ik kan op zo een feest altijd nod die demo opzetten ;) (slim he!)

Comment

Originally posted by DjMcPat
                  Originally posted by DJCASE

N die demo is niet persé voor die organisatoren, en ik probeer het ook live te oefenen..het voordeel is wel nu dat ik een liveset van een kleine 30 minuten al uit mn kop ken..goeie oefening :p

En Ik kan op zo een feest altijd nod die demo opzetten ;) (slim he!)

nou ik zou niet kwakkeloos alles uit den treure gaan leren zo krijg je weinig variatie natuurlijk zijn er stukken muziek die je gewoon goed kunt mixen en je altijd zou blijven doen maar pas daarmee op anders weten de mensen al precies wat er na je nummer gaat komen lijkt me niet de juiste instelling ;)

Comment

Klopt ook ik gebruik deze demo effe om te leren beatmixen..en het gaat me al beter af.

Comment

Working...
                    X