.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
nummer(s) gezocht
Collapse
X
-
nou ik reply dan ook maar in dit topic met twee nummers gezocht (want ik weet dus niet hoe ze heten ;)):
1: een liedje waar in voorkomt: 'You look so fine and I really want to make your mind'. En voor de rest weet ik wel hoe het liedje ongeveer gaat, maar dat kan ik niet zo goed typen...
2: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van :))
Ik weet van allebei deze liedjes de namen en de zanger/band niet... dus als iemand een suggestie zou kunen doen :?:
Comment
-
Originally posted by YOguMnou ik reply dan ook maar in dit topic met twee nummers gezocht (want ik weet dus niet hoe ze heten ;)):
1: een liedje waar in voorkomt: 'You look so fine and I really want to make your mind'. En voor de rest weet ik wel hoe het liedje ongeveer gaat, maar dat kan ik niet zo goed typen...
2: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van :))
Ik weet van allebei deze liedjes de namen en de zanger/band niet... dus als iemand een suggestie zou kunen doen :?:
Comment
-
: Een liedje met heel vaak 'oh' erin, die vaak mee wordt geblèrd. (om toch ff te typen: 'oooh, oohoohoh, oooh ooh oohohoh' dit is geen grapje... misschien snap je er nu wat meer van )
Comment
-
Originally posted by dj_joeydan heb ik hier nog een lijstje met tracks die ik niet ken maar wel vet vind
alvast bedankt :D
Comment
Comment